راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارماشین های اداری

ویدئو پروژکتور جدید ایسوس ZenBeam E1 یک ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جدید ایسوس ZenBeam E1 یک ویدئو پروژکتور جیبی بوده و لنز این  ویدئو پرژکتور به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه تصویری را روی صفحه نمایش مورد نظر با کیفیتی بی نظر ایجاد کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1

شرکت ایسوس به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ویدئو پروژکتور جهان، کوچک ترین ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل خود را معرفی کرد. ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، و طراحی بسیار کوچک خود، سازگاری کامل با همه دستگاه ها و قابلیت جابجایی را برای همه کسانی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری 6000mAh  قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا 5 ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان یاگوشی موبایلتان را شارژ کند!

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1

امروزه دنیای کسب کار در زمینه پروژکتور های قابل حمل و بسیار کوچک در حال رشد است. با توجه به تحقیقات شرکت BCN، ایسوس در سال 2015، برند برتر در زمینه فروش پروژکتور های قابل حمل (زیر 1 کیلوگرم) در ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای آمریکای شمالی بوده است.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1

طراحی با پرستیژ ZenBeam E1، با وزن تنها 307 گرمی خود، ویدئو پروژکتوری فوق فشرده با ابعاد 110 در 83 در 29 میلیمتر است که از طراحی خاص ایسوس با نام Zen استفاده می کند. بدنی آلومینیومی آن با دوایر متحد المرکزی که برگرفته از فلسفه Zen است، به تازگی توانست جوایز معتبر iF Design 2016 و Red Dot Design 2016 را به خود اختصاص دهد. ویدئو پروژکتور ZenBeam E1  با استفاده از منبع نورانی LED می تواند 150 لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به تصاویر شما درخششی خاص می بخشد، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و فناوری مذکور 30 درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا 50 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1

ویدئو پروژکتور ZenBeam E1  به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (854×480) است ولی فایل های ویدئویی Full HD 1080p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه 15 اینچ تا 120 اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند. دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف کنید زیرا ZenBeam E1 به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت برای شما آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگو هایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک برای شما فراهم می کند.

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستداران سایت آی تی بازار.من دو ماهی میشه که این ویدئو پروژکتورایسوس ZenBeam E1 رو از جمهوری خریداری کردم و تا الان خیلی باهاش حال کردم و ازش خیلی راضی ام این ویدیو پروژکتور از قابیلت های بالایی برخورداره و این قابلیت ها باعث شده که این محصول رو عالی بکنه از لحاظ قیمت هم خدایی مناسبه و زیاد گرون نیس این ویدئو پروژکتورایسوس ZenBeam E1 از وقتی وارد بازار ایران شده کاربرای زیادی رو به خودش جلب کرده و فروش خیلی خوبی دره و خیلی خوب داره رقابت میکنه با برند های دیگه و بیشتر بخواطر طراحی زیبا و حمل و نقل اسونی که داره.با تشکر از سایت خوبتون

  2. ایسوس که یک شرکت با فنآوری های روز است اینبار با پروژکتور zenbeam e1 دوباره تولیدات خود را به رخ بکشد و همانطور که می بینیم محصولات خود را با نام zen وارد بازار می کند .
    این پروژکتور با بهره مندی از رابط HDMI/MHL داشتن یک باتری 6000mAh و تفکیک پذیری WVGA (854×480) و همچنین وزن پایین محبوبیت خاصی را داشته باشد البته باید دید که قیمت آن چقدر است
    ممنون از ای تی بازار

  3. ویدئو پروژکتور جدید ایسوس ZenBeam E1 یک ویدئو پروژکتور جیبی بوده و لنز این ویدئو پرژکتور به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه تصویری را روی صفحه نمایش مورد نظر با کیفیتی بی نظر ایجاد کند.

  4. با سلام .شرکت ایسوس به تازگی یک ویدیو پرزکتور را رونمایی کرده است که امکانات ویزه ای دارد برای مثال بسیار کوچیک است که به اندازه یک پاور بانک است واز قابلیت های دیگر ان این است که می تواند به صورت فول HD را پخش کند این ویدیو پرزکتور 305 گرم است که وزن کم ان در بین برند های دیگر محبوب شده است از یک باتری 6000 میلی امپر استفاده می کند ZenBeam E1 یک ویدیو پرزکتور بسیار عالی است برای خرید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا