Connect with us

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A کوچک اما حرفه ای

منتشر شده

در

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A کوچک اما حرفه ای

ویدئو پروژکتورسونیMP-CL1A کوچک اما حرفه ای می باشد و با قابلیت هایی همچون اتصال بی سیم و پخش تصاویر با کیفیت HD می تواند تماشای فیلم و بازی را برای کاربران لذت بخش تر کند همچنین این پروژکتور با قیمت اعلام شده در نمایندگی های فروش شرکت ایران رهجو در ایران به فروش می رسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

کمپانی سونی نسخه به روزرسانی شده پروژکتور جیبی خود با نام MP-CL1A با قابلیت نمایش تصویر با کیفیت HD در ابعاد 2 تا 120 اینچی توسط پرتوهای لیزر را در ایران عرضه کرد. این پروژکتور با عملکردی فوق العاده در نمایش بی نظیر تصاویر بر روی پرده و تمامی سطوح و ابعادی کوچک و زیبا؛ جایی است که کمپانی سونی با عرضه این پروژکتور فوق العاده به خود می بالد.

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A

پروژکتور جیبی سونی MP-CL1A قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 1920 * 720 را داراست که کاربر می تواند با فاصله دادن 3.5 متری پروژکتور از پرده در شرایط اتاق تاریک تصاویری تا 120 اینچ دریافت کند. همچنین این پروژکتور می تواند کنتراستی برابر 80.0000:1 را فراهم آورد. این ویدئو پروژکتور سونی قابلیت اتصال و نمایش تصاویر را به 2 صورت با سیم از طریق HDMI & MHL و بی سیم از طریق WiFi را داراست. همچنین می توانید از آن به عنوان پاور بانک هم استفاده کنید.

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A

تماشای فیلم و بازی در ابعاد 120 اینچی (سینمایی) با کیفیت فوق العاده در کنار خانواده و دوستان، این ویدئو پروژکتور را به محصولی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش بدل کرده است. همه این ها در یک بدنه کوچک و جمع و جور در ابعاد یک گوشی موبایل هوشمند با وزن 210 گرم جا گرفته است و کیفیت ساخت بالا و بدنه فلزی آن در هنگام به دست گرفتن حس بی نظیر خوش ساخت و با کیفیت بودن را به کاربر القا می کند. رنگ های خاکستری و طلایی در نظر گرفته شده برای راضی کردن سخت پسند ترین افراد در دسترس است.

ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A

بر خلاف تمامی محصولات متداول این ردهویدئو پروژکتور جیبی سونی از دیود لیزری برخوردار بوده که سبب نمایش رنگ های زنده بر روی پرده خواهد شد و اسکن لیزری پرتو ها تضمینی برای شفاف بودن تصاویر حتی بر روی سطوح غیر مسطح و کنج دیوارها خواهد بود. نکته ی جذابی که نسخه جدید پروژکتورسونی MP-Cl1A را نسبت به نسخه قبلی این ویدئو پروژکتور متمایزتر و هیجان انگیز تر می کند. امکان اتصال بی سیم به سیستم های صوتی از طریق بلوتوث است که دیگر کاربر را از شر هرگونه سیم و کابلی خلاص می کند.ویدئو پروژکتور سونیرا هم اکنون می توانید از طریق تمامی نمایندگان فروش شرکت ایران رهجو در سراسر کشور به قیمت 1490 هزار تومان خریداری نمایید. سونی برای نخستین خریداران این ویدئو پروژکتور نیز هدیه ی ویژه ای تدارک دیده است. کیف مخصوص جهت نمایش در جلسات به همراه این ویدئو پروژکتور عرضه می شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ویدئو پروژکتور سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. طراحی سایت

    آوریل 24, 2017 در 9:14 ق.ظ

    مطالبتون عالی بود مشخصات فنی ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A کوچک اما حرفه ای هم خوب معرفی شده بود

  2. توسلی

    آوریل 23, 2017 در 9:33 ق.ظ

    اندازه و ظاهر ویدئو پروژکتورسونی MP-CL1A فوق العادست قیمتش هم نسبت به کارایی که داره خوبه…

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار