موبایل

چگونه ویدیو را در تلگرام ویرایش کنیم

4

5 دقیقه

تلگرام با انتشار به روز رسانی های هفتگی و ماهانه ویژگی های جدید را به خود اضافه کرده است و سعی کرده عیب های گذشته را برطرف کند. تلگرام با به روز رسانی های اخیر ثابت کرده است که فقط یک سرویس پیام رسان نیست، بلکه یک ابزار جامع برای تمام مشکلات شماست. در حال حاضر تلگرام یک ویژگی بسیار کاربردی دارد که می تواند به شما برای انجام ویرایش ویدیوها کمک کند. با استفاده از ویژگی Edit Video تلگرام می توانید بدون هیچ نرم افزار اضافی تغییرات را بر روی ویدیوها ایجاد و ذخیره کنید. در کنار ویرایش ویدیو، تلگرام دارای ویژگی ویرایش عکس هم می باشد که شما می توانید عکس های خود را بدون دردسر و در کمترین زمان ویرایش کنید همچنین ویژگی ویرایش ویدیو و عکس ها در نسخه های اندروید و iOS در دسترس می باشند. احتمال دارد تلگرام هوش مصنوعی را مانند دیگر شرکت ها به پلتفرم خود اضافه کند تا امکانات با کیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

ماده اولیه یا مصرفی

  • گوشی موبایل

ابزار

  • اپلیکیشن تلگرام

مرحله 1: انتخاب ویدیو

انتخاب ویدیو
انتخاب ویدیو
اولین کاری که باید انجام دهید وارد یک مکالمه خصوصی یا Saved Messages شوید و بعد از آن یک ویدیو انتخاب کنید. هنگامی که ویدیو را باز کردید، در قسمت پایین چهار گزینه قرار دارد که سه گزینه اول برای تغییرات بر روی ویدیو می باشد. این سه گزینه شامل «Crop»، «Brus»، «Settings Colors» می باشد که با انتخاب هر یک از آن ها تغییرات گسترده ای را می توانید بر روی ویدیوهایتان اعمال کنید.

مرحله 2: بریدن بخشی از ویدیو

برش و چرخاندن ویدیو در Telegram

برش و چرخاندن ویدیو در Telegram

اولین گزینه «Crop» می باشد. با استفاده از این گزینه می توانید ویدیو را برش بزنید یا جهت آن را به چهار حالت «چپ، راست، بالا و پایین» تغییر دهید.

مرحله 3: اضافه کردن فلش، استکیر و نوشته بر روی ویدیو

اضافه کردن استکیر بر روی ویدیو در Telegram

اضافه کردن استکیر بر روی ویدیو در Telegram

دومین گزینه «Brush» یا همان قلم است. آن را انتخاب کنید و در صفحه باز شده سه گزینه «STICKERS» ،«DRAW» و «TEXT» قرار دارد. با استفاده از «DRAW» می توانید انوع خط کشی به صورت دستی و فلش به ویدیوها اضافه کنید. با کمک «STICKERS» هم می توانید انواع استیکرها را بر روی ویدیو قرار دهید و در انتها از قسمت «TEXT» متن دلخواهتان را با فونت های مختلف بنویسید.

مرحله 4: تنظیمات رنگ ها

تنظیمات رنگ ویدیو در Telegram

تنظیمات رنگ ویدیو در Telegram

با کمک سومین گزینه رنگ های ویدیو را به صورت دستی تغییر دهید. در صفحه باز شده دو گزینه قرار دارد. در بخش اول می توانید با استفاده از گزینه های «Exposure» ،«Enhance» و «Contrast» روشنایی و وضوح ویدیو را تنظیم کنید. اصلی ترین بخش گزینه دوم می باشد. با انتخاب این گزینه شما می توانید با از استفاده از منحنی RGB رنگ بندی های پس زمینه را سفارشی سازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا