نرم افزار

ویندوز 9 سورپرایز دو هفته آینده مایکروسافت

ویندوز 9 سورپرایز دو هفته آینده مایکروسافت| مایکروسافت دعوتنامه ای برای ۳۰ سپتامبر  که در سان فرانسیسکو برگذار خواهد شد ارسال نموده است. در این دعوت نامه نوشته شده ” به ما بپیوندید تا درباره ویندوز بعدی بشنویم”.  انتظار می رود که در این مراسم یک پیش نمایش از ویندوز بعدی به نمایش در آید.

ویندوز 9 مایکروسافت

ویندوز برترین سیستم عاملی است که کاربران کل دنیا از آن استفاده می‌کنند و کمتر کسی هست که با محیط آن آشنا نباشد. اغلب کاربری‌های خانگی و تجاری از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برند. مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 موفقیت خوبی را کسب کرد و توانست شهرت قبلی خود را حفظ کند، اما ویندوز 8 نتوانست همچون نسخه‌‌های قبلی محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کند. با این تفاسیر بنظر می رسد که مایکروسافت علاقه زیادی به پشت سر گذاشتن ویندوز ۸ و معرفی ویندوز ۹ دارد. شاید تجربه ویندوز ویستا و سپس ویندوز ۷ دوباره در حال وقوع باشد! انتظار می رفت که مایکروسافت از نسخه بعدی ویندوز در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند ولی این شرکت رویدادی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر تدارک دیده است که به احتمال بسیار زیاد در این رویداد ویندوز ۹ معرفی خواهد شد.

دانلود ویندوز 9

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویندوز ۹ در دست نیست. انتظار می رود کهگوشی موبایلهوشمند و سیستم های دسکتاپ یکپارچه شوند. همچنین تغییراتی در رابط کاربری بر روی دستگاه های مختلف ممکن است دیده شود. دسکتاپ ها سهم کمتری از رابط کاربری مترو داشته و بیشتر بر روی رابط کاربری سنتی با استارت منویی دوباره طراحی شده متمرکز شده اند در حالی که تبلت ها استفاده بیشتری از رابط کاربری مترو دارند. نظر شما در مورد نسخه بعدی ویندوز چیست؟ آیا مانند ویندوز ۷ این نسخه شاهکار دیگری رقم خواهد زد؟

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت نویسنده گان این سایت خوب…
    به نظر ویندوز خوبی میاد تا حالا که همه ی کارای شرکت مایکرو سافت خوب و بی نقص بوده امید وارم این کارش هم خوب باشه من که از دسکتاپش خوشم میاد و فکر کنم با اومدنش به بازار بتونه طرفدارای زیادی رو جذب خودش کنه این ویندوز به نظر تلفیقی از ویندوز هفت و هشت می باشد و شاید این ویندوز هم بتونه مثل ویندوز 7 نظر همه مردم رو جلب کنه و جای این ویندوز فوق العاده رو بگیره ولی باید منتظر موند و دید که مایکروسافت چی برای طرفداران شرکتش تدارک دیده است.

  2. سلام
    ویندوز 9 سورپرایز دو هفته آینده مایکروسافت | مایکروسافت دعوتنامه ای برای ۳۰ سپتامبر که در سان فرانسیسکو برگذار خواهد شد ارسال نموده است. در این دعوت نامه نوشته شده ” به ما بپیوندید تا درباره ویندوز بعدی بشنویم”. انتظار می رود که در این مراسم یک پیش نمایش از ویندوز بعدی به نمایش در آید.

  3. حداقل ای کاش تفاوت زیاد و بهتری نسبت به نسخه قبلترش داشته باشه.چون ویندوز سیستم عاملی که همه کاربرای دنیا از اون استفاده میکنند و باید طوری طراحی بشه که کاملا مفید و کاربردی باشه و اکثر افراد بتونن به راحتی از اون استفاده کنند و بهره خودشون رو ببرند.با سپاس فراوان از آیتی بازار.

  4. ویندوز 9 که جای خودش کلیه محصولات مایکروسافت را کاربران کل دنیا از آن استفاده می‌کنند و کمتر کسی هست که با محیط آن آشنا نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا