نرم افزار

ویژگی های جدید فتوشاپ مبنی بر هوش مصنوعی است

ادوبی فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش عکس می باشد و قرار است با ویژگی های جدید به روز شود. در روز سه شنبه در جریان کنفراس سالیانه Adobe Max، شرکت ادوبی این به روز رسانی را منتشر کرد. در این کنفرانس نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ معرفی شد که دارای ابزارهای جدید و قابلیت های هوش مصنوعی جدید است که با استفاده از ابزارهای جدید بخش های خسته کننده ویرایش تصاویر را بهبود بخشیده است.

به روز رسانی Adobe Photoshop

فتوشاپ در حال ایجاد ابزارهای جدیدی است که این ابزارها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که به حذف برخی از بخش های خسته کنند مانند ویراش تصاویر بزرگ کمک می کند. این ویژگی های جدید برای اولین بار در Adobe Max 2020 معرفی شدند و شامل بهبودهایی در انتخاب خودکار عکس ها و اشتراک گذاری فایل ها بودند و اکنون ویژگی های جدید در نسخه های به روز شده فتوشاپ برای دسکتاپ، آی پد و وب قابل استفاده هستند.

به روز رسانی Adobe Photoshop
به روز رسانی Adobe Photoshop

فیلتر Photo Restoration فتوشاپ

ادوبی یک فیلتر عصبی جدید را نیز معرفی کرده که از یادگیری ماشینی برای انجام ویرایش های پیچیده در چند ثانیه استفاده می کند. فیلتر عصبی Photo Restoration می تواند عکس های قدیمی و آسیب دیده را دریافت کند و آن ها را بازیابی کند و به طور خودکار خط و خش و سایر عیب ها را شناسایی و تصحیح کند.

فیلتر Photo Restoration
فیلتر Photo Restoration

ویژگی Share for Review

شرکت ادوبی یک ویژگی جدیدی را با نام Share for Review معرفی کرد و در حال حاضر در مرحله آزمایشی می باشد. این ویژگی به افراد خلاق اجازه می دهد تا به راحتی نسخه ای از کار خود را به عنوان یک پیوند وب به اشتراک بگذارند. این ویژگی نیاز به دانلود یک PSD برای به اشتراک گذاشتن با دیگران از طریق ایمیل را ازبین می برد و به همکاران یا مشتریان امکان می دهد پروژه ها را مستقیماً در مرورگر وب خود بررسی کنند. از آنجایی که از نسخه ای از فایل به جای پیوند مستقیم به نسخه اصلی استفاده می شود، سازندگان می توانند قسمت هایی از پروژه را که می خواهند به اشتراک بگذارند را انتخاب کنند.

ویژگی Share for Review
ویژگی Share for Review

بهبود Adobe Sensei AI فتوشاپ

شرکت ادوبی بهبودهایی را در Sensei AI ایجاد کرده و به این معنی می باشد که می توانید اشیاء با کیفیت بالاتر را در برنامه فتوشاپ نسخه دسکتاپ ایجاد کنید. ابزار Object Selection در ابتدا سال 2020 معرفی شد و به کاربران این امکان را می داد که به سرعت یک شی را با یک کلیک انتخاب کنند. این انتخاب خودکار اشیاء اکنون می تواند اشیاء پیچیده تری را تشخیص دهد این انتخاب ها مانند آسمان، گیاهان، آب و ساختمان ها هستند و حتی جزئیاتی مانند ریزش موها را می توان با استفاده از این ابزار، شناسایی و به طور خودکار انتخاب کرد.

بهبود Adobe Sensei AI
بهبود Adobe Sensei AI

کاربران چند پلفترمی فتوشاپ می توانند برخی از ویژگی های جدید نسخه دسکتاپ را در آی پد و نسخه وب بتا داشته باشند. این پلتفرم ها می توانند ویژگی های مشابه ای مانند حذف سریع اشیاء داشته باشند که با استفاده از هوش مصنوعی آن را دریافت می کنند. همچنین با استفاده از دستورات Auto Tone و Auto color فتوشاپ برای آی پد می توانند تغییرات سریعی را برروی یک تصویر انجام دهند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسیار مقالات خوب و ارزشمندی در اختیار عموم قرار میدین واقعا عالی هستین موفق باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا