Connect with us

ویژگی های جدید توییتر

منتشر شده

در

ویژگی های جدید توییتر

ایلان ماسک با خرید توییتر تغییرات زیادی را در این شرکت ایجاد کرد. او تعداد زیادی از کارمندان از جمله مدیران ارشد را اخراج کرد و برنامه نویسان تحت نظارت های شدید او کنترل می شوند. در کنار تغییرات نیروی کار او قصد دارد ویژگی های جدیدی را به این پلتفرم اضافه کند که این تغییرات شامل افزایش تعداد کاراکترها و فعال سازی تیک آبی یا همان تیک تأیید می باشد. این ویژگی ها آخرین به روز رسانی های توییتر در سال 2022 است و باید ببینیم ایلان ماسک در سال 2023 چه خوابی را برای توییتر دیده است.

افزایش محدودیت کاراکترها

ماسک در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه های شایعه شده توییتر برای افزایش محدودیت کاراکتر به 4000 صحت دارد یا خیر بدون ارائه اطلاعات اضافی پاسخ داد: بله، توییتر در ابتدا دارای محدودیت 140 کاراکتر بود تا اینکه در سال 2017 به 280 افزایش یافت. جزئیات دقیق در مورد افزایش محدودیت کاراکترها هنوز مشخص نیست اما گزارش ها و توییت های قبلی ماسک نشان می دهد که توییتر ممکن است تقسیم زنجیره های طولانی متن ها را به چند توییت از یک رشته برای کاربران آسان تر کند. به نظر می رسد که افزایش به 4000 کاراکتر این ایده را از بین می برد و کاربران به سادگی می توانند بلوک های طولانی تر متن را در پست های تکی پست کنند.

افزایش محدودیت کاراکترها در تویییتر
افزایش محدودیت کاراکترها در تویییتر

توییتر آبی و ویژگی ها آن

شرکت توییتر ماه گذشته اشتراک های آبی جدید را متوقف کرد زیرا حساب هایی با تیک آبی برای جعل هویت مشاغل، افراد مشهور و دیگر افراد برجسته به کار گرفته شده بود. توییتر اعلام کرد که گزینه اشتراک Twitter Blue خود را از دوشنبه با قیمت 8 دلار در ماه برای نسخه وب و 11 دلار در ماه از طریق برنامه iOS خود دوباره راه اندازی می شود. قیمت بالاتر در iOS به جبران کاهش 15 تا 30 درصدی که اپل از اشتراک های پرداخت شده از طریق اپ استور دریافت می کند کمک می کند.

توییتر آبی و ویژگی ها آن
توییتر آبی و ویژگی ها آن

مشترکین توییتر آبی پس از تأیید شماره تلفن و بررسی حساب یک علامت آبی در کنار نام خود دریافت خواهند کرد. از دیگر امتیازات توییتر آبی می توان به امکان ویرایش توییت ها و آپلود ویدیو های با وضوح بالاتر 1080p و حالت Reader برای خواندن آسان رشته های توییت اشاره کرد. مشترکینی که نام کاربری، نام نمایشی یا عکس پروفایل خود را تغییر می دهند، علامت آبی را موقتاً از دست می دهند تا زمانی که حسابشان دوباره بررسی شود همچنین توییتر اعلام کرد که شروع به جایگزینی برچسب رسمی برای برندها و سایرمشاغل کرده است تاکنون علامت تیک طلایی برای مشاغل و تیک خاکستری برای حساب های دولتی ارائه شده است.

تنظیمات توییتر آبی
تنظیمات توییتر آبی

ایلان ماسک نسخه آبی توییتر خود را ماه گذشته راه اندازی کرد اما پس از دو روز که موجی از حساب های تأیید شده جعلی به پلتفرم سرازیر شد این ویژگی را حذف کرد. ماه گذشته ایلان ماسک به کارمندان توییتر گفته بود که Twitter Blue را تا زمانی که شرکت اطمینان از عدم جعل هویت را نداشته باشد دوباره راه اندازی نخواهد کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار