Connect with us

ویژگی های جدید واتساپ در سال 2023

منتشر شده

در

ویژگی های جدید واتساپ در سال 2023

WhatsApp قرار است امسال چند ویژگی جدیدی را معرفی کند. این شرکت قبلاً برخی از این ویژگی ها را بر روی نسخه بتا آزمایش کرده بود و طولی نکشید که این به روز رسانی برای تمام کاربران فعال شد. واتساپ در سال 2022 به روز رسانی های زیادی را ارائه کرد و برخی از آن ها در نسخه بتا باقی ماند و قرار است در سال 2023 عرضه شوند. در سال جدید میلادی انتظار می رود که این پلتفرم پیام رسان تعداد جدیدی از ویژگی های خود را معرفی کند تا امنیت خود را بالا ببرد و رابط کاربری را بهبود بخشد.

انتقال تاریخچه گفتگو در واتساپ

به روز رسانی جدید از طریق برنامه Google Play Beta در حال آزمایش انتقال داده ها برای کاربران اندروید است. واتساپ در حال کار بر روی فرآیندی برای انتقال تاریخچه گپ به یک دستگاه جدید اندرویدی است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از سابقه گفتگو خود در Google Drive آن را به یک دستگاه جدید Android انتقال دهند. این پلتفرم در حال کار بر روی راهی برای انتقال چت ها از اندروید به iOS است.

انتقال تاریخه گفتگو در واتساپ
انتقال تاریخه گفتگو در واتساپ

دسترسی به پروکسی در واتساپ

به تازگی واتساپ یک ویژگی جدید را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد از طریق یک سرور پروکسی به سرویس این پلتفرم دسترسی پیدا کنند. استفاده از این ویژگی به کابران این امکان را می دهد تا در صورت مسدود شدن دسترسی به WhatsApp متصل شوند. این ویژگی در حال انتشار است و تا ماه آینده برای تمام کشورها فعال می شود.

دسترسی به پروکسی در واتساپ
دسترسی به پروکسی در واتساپ

نسخه دسکتاپ واتساپ

واتساپ کار خود را بر روی نسخه دسکتاپ ادامه می دهد و برخی از ویژگی های جدید را به آن اضافه می کند. در پایان سال 2022 فاش شد که واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است تا به کاربران اجازه دهد چندین چت را به طور همزمان در نسخه دسکتاپ اجرا کنند. این ویژگی در حال توسعه است و در به روز رسانی های آینده نسخه کامل آن منتشر می شود.

نسخه دسکتاپ واتساپ
نسخه دسکتاپ واتساپ

پاک کردن اخطار پیام ها در واتساپ

در گذشته واتساپ ویژگی حذف پیام را داشت اما بعد از پاک کردن پیام ها اخطار آن باقی می ماند و گیرنده پیام متوجه پاک شدن پیام ها می شد. این پلتفرم در سال 2022 ویژگی جدید را معرفی کرد که به کاربران این امکان را می داد تا اخطار پیام پاک شده را پاک کنند. این ویژگی در اکثر کشورهای اروپایی و کشور آمریکا فعال است و قرار است تا اواسط سال 2023 برای تمام کاربران واتساپ فعال شود.

پاک کردن اخطار پیام ها در واتساپ
پاک کردن اخطار پیام ها در واتساپ

مسدود سازی پیام های توهین آمیز در واتساپ

واتساپ اکنون روی ویژگی جدیدی کار می کند تا به تیم نظارت کمک کند تا پلتفرم را برای همه کاربران ایمن نگه دارد به این معنا که کاربران می توانند افراد حاضر در گروه را در صورت نقص قوانین یا توهین گزارش دهند و در صورت تأیید واتساپ کاربر مورد نظر را جریمه و در انتها مسدود می کند. به گفته متا این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است و در به روز رسانی های آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار