Connect with us

ویژگی های جدید گوگل برای گوشی های اندروید

منتشر شده

در

ویژگی های جدید گوگل برای گوشی های اندرویدی در آستانه کریسمس

از آن جایی که تعطیلات کریسمس هر روز نزدیک تر می شود و مملو از شور و هیجان فراوان است، گوگل خبر داد که نصمیم گرفته است ویژگی های جدیدی را برای گوشی های موبایل اندرویدی در سراسر جهان به ارمغان بیاورد و شروع این فصل را جذاب تر کند. برخی از این ویژگی ها شامل ویجت های بصری جذاب و جدید، یادآور خاطرات هیجان انگیز تر برنامه Google Photos و تمرکز بیشتر بر روی نقشه در طول مسیر می باشد.

تمرکز بر روی مسیر و نقشه در گوگل برای گوشی های اندرویدی

تمرکز بر روی مسیر و نقشه در گوگل برای گوشی های اندرویدی

ویژگی Family Bell گوگل برای گوشی های اندرویدی

ویژگی Family Bell که قرار است در آستانه کریسمس به گوشی های اندرویدی راه پیدا کند می تواند تحولی ویژه در دستگاه های اندرویدی به وجود بیاورد. با این ویژگی می توانید خاطرات خود را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت Family Bell این امکان را می دهد که شما برای موقعیت های مختلف زنگ های متعددی را به عنوان آلارم ذخیره کنید تا در ساعت مد نظرتان به شما هشدار بدهد، به عنوان مثال هشداری آبیاری درختان و گیاهان، اعلان گذراندن وقت با خانواده به دور از تکنولوژی و غیره با قابلیت Family Bell برای شما ممکن خواهد بود.

اعلام زنگ هشدار از طریق گوگل در گوشی های اندرویدی

اعلام زنگ هشدار از طریق گوگل در گوشی های اندرویدی

با گوشی های اندرویدی رانندگی ایمن تری داشته باشید

گوگل با ارائه ویژگی Android Auto برای گوشی های موبایل اندرویدی این امکان را به کاربران می دهند که در طول مسیر در خیابان ها و جاده ها، صرفا به جاده توجه داشته باشند و به هیچ وجه حواس آن ها پرت نشود. به همین دلیل امکان جستوجوی صوتی را برای کاربران فراهم آورده است، به هنوان مثال اگر می خواهید که در جاده به موسیقی جدیدی گوش بدهید می توانید نام آهنگ را به جستوجوگر گوشی موبایل اندرویدی خود بگویید تا آهنگ پخش شود.

یکی دیگر از جالب ترین ویژگی های گوگل برای گوشی های اندرویدی این است که می توانید تعدادی ایموجی را با یکدیگر ترکیب کنید تا در حین تعریف کردن خاطره یا توضیح یک مسئله برای دوستان خود، بتوانید حس و حال واقعی آن لحظه را توصیف کنید و احساسات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ترکیب ایموجی و استیکر گوگل برای گوشی های اندرویدی

ترکیب ایموجی و استیکر گوگل برای گوشی های اندرویدی

امکان مرور خاطرات در گوشی های اندروید

قابلیت Memories در Google Photos گوشی های اندرویدی که در آستانه کریسمس فعال خواهد شد، عکس ها و فیلم های مناسبت های مختلفی مانند جشن تولد یا جشن فارغ التحصیلی را در کنار هم قرار می دهد و با انتخاب موسیقی مناسب، امکان مرور خاطرات را بعد از گذشت چند روز به شما می دهد. شما می توانید ویدیوهای ساخته شده را ویرایش کنید و عکس و فیلم هایی که می خواهید را به آن ها اضافه نمایید. این ویژگی گوگل که به تازگی قرار است برای گوشی های اندرویدی رونمایی شود، از سالها قبل در گوشی های آیفون و آیپد فعال شده بود، با این تصمیم گوگل از این به بعد کاربران اندروید هم می توانند از آن بهره مند شوند.

Google photos در گوشی های اندرویدی

Google photos در گوشی های اندرویدی

ویجت های جدید گوگل برای گوشی های اندرویدی

از ویژگی های دیگری که گوگل قرار است در آستانه کریسمس در اختیار کاربران قرار بدهد، استفاده از ویجت های متنوع و کارآمدی می باشد که مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. گوگل ادعا می کند که این ویجت ها می توانند هیجان کاربران را تا حد قابل توجهی برانگیزند. اولین ویجت هیجان انگیز، ویجت Google Play Books یا ویجت کتابخانه گوگل است که با استفاده از آن می توانید تمامی کتاب های صوتی بر روی گوشی موبایل خود را مشاهده و مدیریت نمایید.

ویجت دوم، ویجت YouTube Music می باشد که امکان کنترل و پخش آهنگ های مورد علاقه شما از روی صفحه اصلی را می دهد و شما می توانید به آسانی آهنگ های مختلف را پخش کنید.

ویجت سوم که ویجت Google Photos People & Pets می باشد، می تواند یک قاب خاطره انگیز از عزیزان شما را بسازد. برای این کار صرفا کافی است تا تصاویر عزیزان خود مانند افراد خانواده، دوستان یا حیوان خانگی تان را بر روی ویجت آپلود کنید و منتظر بمانید تا زیباترین قاب را برای شما به ارمغان بیاورد تا در طول روز هرگاه که خواستید آن را مشاهده نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار