Connect with us

ویژگی های سری جدید لپ تاپ هوآوی میت D15

منتشر شده

در

ویژگی های سری جدید لپ تاپ هوآوی میت d15

کمپانی هوآوی این روزها برعکس خیلی از شرکت ها فعالیت خود را در زمینه تولید و معرفی محصولات آی تی افزایش داده است، و چندین محصول جدید یا ارتقاء یافته خود را به لیست قیمت محصولاتش اضافه نمود، گوشی موبایل های پی 40 و پی 40 پرو نیز جزء اسمارت فون های جدید این شرکت هستند.

لپ تاپ هوآوی میت d15 معرفی شد

لیست قیمت لپ تاپ

در نوامبر 2019 شرکت هوآوی لپ تاپ Mate D15 با بهره مند کردن به سیستم عامل ویندوز و پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD و فضای ذخیره سازی یک ترابایت HDD راهی بازار لپ تاپ نمود.

تفاوت سری جدید لپ تاپ هوآوی میت D15 با مدل قبلی :

هم اکنون سری جدید لپ تاپ میت D15 با حافظه ارتقاء یافته 512 گیگابایت مجددا در دسترس علاقمندان و خریداران برند هوآوی قرار گرفته است، علاوه بر افزایش حافظه، بهبود یافتن عملکرد این لپ تاپ برای گیمینگ یکی از ویژگی های مشتری پسند Matebook D15 محسوب می شود، بدین ترتیب کاربرانی که علاقمند به گیم هستند نیز می توانند به راحتی با این لپ تاپ بازی لحظات پر هیجان بازی را تجربه کنند.

لپ تاپ هوآوی میت d15

لپ تاپ هوآوی میت D15 دارای نمایشگر 15.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 بوده، که نسبت به مدل های قبلی ارتقاء چشمگیری داشته است؛ همچنین وجود جدیدترین پردازنده اینتل در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا سرعت پردازش اطلاعات را در این لپ تاپ جدید هوآوی افزایش داده اند.

باتری 65 واتی با وزن حدودا 160 گرم نیز وظیفه نیرورسانی به قطعات سخت افزاری لپ تاپ هوآوی میت D15 را برعهده دارد؛ این پرچمدار Huawei امکان شارژ سریع را نیز برای بعضی از گوشی موبایل های این شرکت فراهم می کند.

سری جدید لپ تاپ هوآوی میت d15

قابلیت اتصال اسمارت فون های هوآوی به لپ تاپ دی 15 به این صورت است، که امکان مشاهده صفحه موبایل بر روی صفحه نمایش لپ تاپ و به اشتراک گذاشتن اطلاعات گوشی امکان پذیر خواهد شد. لپ تاپ هوآوی میت D15 به نسبت مدل های قبلی، پیشرفته تر بوده و به عنوان یک لپ تاپ حرفه ای در راهی بازار آی تی خواهد شد.

لپ تاپ هوآوی میت d15 مناسب بازی

تفاوت کلیدی در سیستم ذخیره سازی است، به طوری که در مدل های قبلی سیستم ذخیره سازی به صورت SSD بوده، اما نسخه جدید لپ تاپ هوآوی Mate D15 دارای فضای ذخیره سازی HDD می باشد، اگرچه سرعت پردازش خواندن و نوشتن در SSD ها سریع تر است، اما باعث افزایش قیمت لپ تاپ می شود. قیمت جدید ترین ورژن لپ تاپ هوآوی میت D15 در بازار لپ تاپ نیز برابر با 5.199 یوآن ( 732 دلار) خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. سیاوش

    آوریل 8, 2020 در 10:40 ق.ظ

    لپ تاپ هوآوی میت D15 واقعا نسبت به مدل های قبلی هم از نظر ظاهری هم مشخصات فنی خیلی بهتره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار