موبایل

ویژگی های گوشی شیائومی Mi 10T و Mi 10T پرو مشخص شد

به تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی دو مدل گوشی شیائومی یعنی Xiaomi Mi 10T و یک مدل بالاتر از آن یعنی Xiaomi Mi 10T Pro به بیرون درز پیدا کرده است. چند ماه پیش بود که شیائومی دو مدل گوشی می 10 و می 10 پرو را به بازار معرفی کرد و کمی پس از آن نیز گوشی پایین رده می 10 لایت را عرضه کرد. شرکت پرکار شیائومی همچنین از دو مدل دیگر Mi 10 Youth و Mi 10 Ultra نیز رونمایی کرد. در گیرودار رونمایی و عرضه همین مدل های متنوع، حالا اطلاعاتی در مورد دو مدل دیگر سری می 10 شیائومی فاش شده است که به زودی از طرف این کمپانی رونمایی خواهند شد.

لیست قیمت گوشی شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

مشخصات فنی Xiaomi Mi 10T و Xiaomi Mi 10T Pro

شرکت چینی شیائومی برای نسل جدید گوشی شیائومی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 کوالکام استفاده خواهد کرد. ظرفیت رم گوشی می 10 تی 6 گیگابایت و در گوشی می 10 تی پرو 8 گیگابایت خواهد بود که به ترتیب دارای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت نیز هستند. در مورد نمایشگر این دو گوشی هوشمند اینطور که از رندرهایی که از این دو مدل منتشر شده است، نمایشگر ال سی دی 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2340 و نرخ رفرش 144 هرتزی در آنها به کار رفته است. هر دو گوشی شیائومی می 10 تی و پرو از اندروید 10 پشتیبانی خواهند کرد و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر شارژ مورد نیاز برای این دو مدل گوشی را فراهم خواهد آورد.

مشخصات فنی شیائومی می 10 تی و شیائومی می 10 تی پرو

گوشی های جدید شیائومی با نمایشگر ال سی دی

با توجه به تصاویر منتشر شده و همچنین عدم بهره گیری از صفحه نمایش موبایل اولد، به نظر می رسد حسگر تشخصی اثر انگشت در این دو مدل گوشی شیائومی در کنار گوشی و زیر کلید پاور قرار داشته باشد. دوربین گوشی Xiaomi Mi 10T Pro متشکل از یک دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی با حسگر 108 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو می باشد. دوربین سلفی نیز در حفره جلویی این گوشی و در گوشه سمت چپ در بالای نمایشگر قرار گرفته است و 20 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. تنها تفاوت دوربین مدل شیائومی می 10 تی با شیائومی می 10 پرو این است که در مدل می 10 تی به جای حسگر 108 مگاپیکسلی از حسگر 64 مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی های جدید شیائومی با نمایشگر ال سی دی

چند روز پیش بود که اولین رندرهای این دو مدل گوشی شیائومی در سایت آمازون منتشر شد و فقط می شد طراحی ظاهری این دو گوشی موبایل را حدس زد و اطلاعاتی از مشخصات فنی آنها در دست نبود تا اینکه به تازگی این اطلاعات از طرف یکی از افشاگران حوزه فناوری به بیرون درز پیدا کرده است ولی هنوز از قیمت و تاریخ رونمایی این دو مدل هم اطلاعاتی در دست نیست.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من به این نتیجه رسیدم که تعداد بالای دوربین اصلا ضمانتی برای بالا بودن کیفیت عکس برداری نیست.
    نمونه ش همین سامسونگ های سری A مثل 50 و… کیفیت سلفی خوبه اما کیفیت دوربین اصلی بشدت ضعیف…حالا باز شیائومی بهتره، اما باز هم بنظرم دوربین بیشتر فقط ظواهر امره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا