Connect with us

پاناسونیک اولین تلویزیون شفاف خود را رونمایی کرد

منتشر شده

در

پاناسونیک از اولین نمایشگر اولد شفاف خود رونمایی کرد

اولین تلویزیون شفاف اولد پاناسونیک به صورت رسمی توسط این شرکت معرفی شد. تلویزیون جدید پاناسونیک، محصول جذاب و جدید این شرکت ژاپنی به عنوان اولین تلویزیون OLED  با این برند معرفی شد. پاناسونیک که یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و اصلی ترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیاست، این محصول را با استفاده از پنل های ساخت شرکت ال جی ساخته و به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول که برای اولین بار در نمایشگاه CIIE 2019 رونمایی شد نخستین تلویزیون شفاف پاناسونیک محسوب می شود. باعرضه این مدل بار دیگر Panasonic تنوع محصولات خود را به رخ کمپانی های رقیب خود کشید.

اولین تلویزیون شفاف اولد پاناسونیک با پنل های ال جی

لیست قیمت تلویزیون

تلویزیون شفاف پاناسونیک چه ویژگی هایی دارد؟

در ساخت تلویزیون شفاف پاناسونیک از دو پنل اولد شفاف با نام های TP-55ZT110 و TP-55ZT100 که ساخت شرکت ال جی هستند استفاده شده است. پاناسونیک برای تولید این تلویزیون در واقع از بزرگترین سازنده پنل OLED در دنیا کمک گرفته است و این افتخار همکاری با پاناسونیک به ال جی کمک خواهد کرد که از این پس در ساخت پنل های اولد با شرکت های مطرح دیگری چون سونی هم همکاری داشته باشد. هر دوی پنل ها دارای وضوح فول اچ دی با ابعاد 1920 در 1080 پیکسل هستند. هر دوی آنها با هم وزنی برابر با 1.75 کیلوگرم دارند که بسیار سبک محسوب می شوند. دمای کاری هر دوی این نمایشگر ها نیز در بازه دمایی 0 تا 40 درجه سلسیوس قرار دارند ولی در تعداد واحد های تولید نور با یکدیگر متفاوت هستند.

ویژگی های تلویزیون اولد شفاف پاناسونیک

تاریخ عرضه تلویزیون جدید Panasonic

بر اساس گزارشی که در سایت ithome منتشر شده است تلویزیون پاناسونیک مدل اولد شفاف، تا کمتر از یک ماه دیگر و در ماه دسامبر 2020 پیش از پایان امسال در بازار ژاپن، آسیا، استرالیا و اقیانوسیه عرضه خواهد شد. در مورد قیمت این تلویزیون شفاف پاناسونیک هنوز اطلاعاتی در دست نیست. ولی به عنوان یک کالای نسبتا لوکس پیش بینی می شود قیمتی بیش از تلویزیون های معمولی داشته باشد. باید گفت که تامین قطعاتی مثل پنل که مابین شرکت هایی چون ال جی و پاناسونیک صورت می گیرد، سیاستی است که این شرکت ها برای حضور در مناطق تجاری و شرکت های دیگر به کار گرفته اند. پس احتمال می رود که این محصول فعلا به صورت گسترده توزیع نشود.پیش از این هم بزرگترین تلویزیون اولد دنیا توسط LG ساخته شده بود.

تاریخ عرضه تلویزیون جدید پاناسونیک

همانطور که گفته شد تلویزیون 55 اینچی جدید پاناسونیک دارای دو پنل می باشد. در پنل اول یعنی TP-55ZT110 می تواند به عنوان یک پنل عادی و یا یک پنل شفاف مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع این پنل با استفاده از واحدهای تولید نوری که به صورت مستقل توسط پاناسونیک توسعه یافته اند می توانند به نمایشگر قابلیت حالت سیاه را هم بدهند و بنابراین می تواند این پنل را به دو صورت شفاف و عادی می توان مورد استفاده قرار داد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ثمین قربانی

    نوامبر 28, 2020 در 11:09 ق.ظ

    این تلویزیون های شفاف یکی از محصولاتی هست که یه مدت کوتاهی رو مد هست و بعد بازار میره، چرا که بسیار ظریف هستن و مصرف خانگی و عموم ندارند میتوان از انها برای مکان های لاکچری جهت پرستیژ استفاده کرد و خانه ای که مثلا بچه کوچیک دارند نمیشه استفاده کرد، مورد بعدی انکه همیشه باید در زمینه ای قرار بگیرند که پشت تویزیون های شفاف پاناسونیک خالی و تمیز و سفید بسه که قطعا در کفیتی اثر گذار خواهد و بود ودر حالت خاموش هم لک میگیره و هر خانم خانه داری به طور عموم میداند که نگه داری بسیار سختی دارد، پس استفاده ان شرکتی و لوکس است

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار