موبایل

پاوربانک سامسونگ کتل سبک و قدرتمند

پاوربانک سامسونگ کتل مخصوص تبلت و گوشی موبایل های سامسونگ بوده همچنین ظاهر و رنگ بندی زیبای این شارژر همراه توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و رقیبی سرسخت برای پاوربانک های شیائومی، لاجیتک وسایر برند های مطرح بازار گوشی موبایل شود. در ادامه بااخبار آ ی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاوربانک سامسونگ کتل

لیست قیمت پاوربانک

جدید ترین پاوربانک شرکت سامسونگ که با نام کتل (kettle) وارد بازار شده به طرز قابل توجهی شارژ و استفاده از گوشی موبایل را آسان کرده است. شکل ظاهری منحصربه ‌فرد این پاوربانک جمع و جور باعث شده که هم‌ زمان با در دست داشتن گوشی تلفن همراه به آسانی پاوربانک را هم در دست بگیرید. علاوه بر این، پاوربانک سامسونگ کتل دارای بند مخصوص دور مچ دست است. این بند به شما این امکان را می ‌دهد تا در طول روز و در حین حرکت پاوربانک را در دست داشته باشید.

پاوربانک سامسونگ کتل

پاوربانک کتل (The Kettle Battery Pack) دارای یک باتری 5100 میلی آمپری است. چیزی بیش از آن ‌چه برای شارژ و چند بار شارژ کردن گوشی موبایل خود در طول روز نیاز دارید. در حاشیه‌ ی این پاوربانک Samsung یک نوار نشانگر LED قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده درون پاوربانک را نشان می ‌دهد.

پاوربانک سامسونگ کتل

پاوربانک سامسونگ کتل دارای یک کابل USB به میکرو USB است و سازگار با گوشی موبایل و تبلت های سامسونگ می باشد همچنین، کابل USB پاوربانک دارای یک پایه نگهدارنده (جک) است که با استفاده از آن م ی‌توانید گوشی موبایل خود را حین شارژ به صورت عمودی ثابت نگهدارید.

پاوربانک سامسونگ کتل

کمپانی سامسونگ طراحی نوآورانه و کارایی بالایی را در پاوربانک کتل به کار برده است. طراحی مدرن، رنگ‌ های شیک و البته نوار نشانگر وضعیت باتری به زیبایی ظاهری این پاوربانک می ‌افزاید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پاوربانک سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. از اینکه سامسونگ هم پاوربانک تولید میکنه خیلی خوشحال هستم. خسته شدیم از بس پاوربانک ساخت چین و بیکیفیت در بازار دیدم. پاروبانک سامسونگ مدل کتل هم دیزاین خوبی دارد و هم باطری با کیفیتی دارد.

  2. سلام چطوری می تونم پاوربانک سامسونگ کتل رو بخرم؟؟؟ از ظاهر و رنگ پاور بانک جدید سامسونگ خیلی خوشم اومد خبر جدیدی بود لاااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا