موبایل

پاور بانک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از دغدغه های زندگی مدرن ما این است که گوشی موبایل یا هر گجت دیگری که در حال استفاده از آن هستیم، با اتمام شارژ خاموش می شود. این موضوع وقتی در سفریم یا مجبور هستیم برای مدت طولانی در جلسه کاری ای بمانیم ممکن است باعث ایجاد اضطراب شود.

پاوربانک و شارژ شدن گوشی موبایل

لیست قیمت پاور بانک

وابستگی ما به تلفن های هوشمند یا تبلت ها و استفاده مدام از آنها باعث شده به فکر چاره ای برای این مشکل باشیم، یعنی خرید یک پاوربانک یا شارژر همراه.

خصوصیاتی که باید موقع خرید پاوربانک به آنها توجه کنیم :

در حال حاضر پاور بانک های زیادی توسط شرکت هایی همچون شیائومی، سامسونگ، دیتاکی، تینک پلاس به بازار موبایل عرضه شده اند، اما یک پاور بانک خوب با داشتن قطعات داخلی قدرتمند باید بتواند در کمترین زمان ممکن گوشی موبایل، تبلت و یا سایر گجت هوشمند شما را شارژ کند.

ظرفیت باتری :

شاید مهم ترین نکته ای برای خرید پاوربانک باید به آن توجه کرد ظرفیت باتری آن است. اگر چندین گجت مختلف دارید که نیاز به شارژ شدن دارند مثل موبایل، ساعت هوشمند، تبلت یا لپ تاپ پاوربانکی که انتخاب می کنید باید ظرفیت بالایی داشته باشد.

جنس باتری :

بدون یک باتری با کیفیت، پاور بانک وسیله غیرکاربردی محسوب می شود. طوری که 90 درصد کیفیت یک پاور بانک به باتری آن بستگی دارد. بهتر است قبل از خرید یک پاور بانک حتما از نوع باتری آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

شارژ سریع پاور بانک

ابعاد و جنس بدنه :

معمولا این دو فاکتور یعنی ابعاد و اندازه یک پاور بانک تاثیری در قیمت آن ندارد اما بهتر است توجه داشته باشید که جنس این وسیله در میزان مقاومت آن خیلی تاثیر دارد. پاورهای خیلی سنگین برای حمل و نقل آسان نیست.

چراغ نشان دهنده وضعیت شارژ باتری :

وضعیت شارژ شدن یک پاوربانک با ال ای دی های کوچکی نشان داده می شوند، و این موضوع می تواند شما را از میزان ظرفیت باتری پاوربانک مطلع کند.

شدت جریان ورودی :

شدت جریان هوشمند در یک پاوربانک می تواند آن را برای استفاده تمامی گجت ها قابل استفاده کند. اما اگر پاور بانکی مجهز به این فناوری هوشمند نباشد می تواند موقع شارژ کردن به گجت شما آسیب برساند زیرا با توجه به نوع باتری، ولتاژ ورودی هر دستگاه متفاوت است.

ویژگی پاور بانک

فناوری شارژ سریع :

یکی از مهم ترین عوامل در یک پاور بانک مجهز بودن آن به فناری شارژ سریع است. پاور بانک هایی که از فناوری Fast Charging یا شارژ سریع بهره می برند نسبت به شارژرهای معمولی سرعت و البته قیمت بالاتری هم دارند.

از محبوب ترین و کاربردی ترین پاوربانک های موجود در بازار گوشی موبایل ایران می توان به مدل های مختلفی از پاوربانک شیائومی، پاور بانک ردمی، پاوربانک ریمکس و پاوربانک باسئوس اشاره کرد، که در ظرفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می شوند. با توجه به نکاتی که گفته شد می توان یک وسیله بادوام خریداری کرد که دیگر نگرانی بابت تمام شدن شارژ تلفن های همراه یا تبلت ها و دیگر گجت های خودمان نداشته باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تو بین پاور بانک هایی که تو بازار موبایل موجود پاور بانک شیائومی هم ار نظر قیمتی مقرون به صرفه ست و هم اینکه در کمترین زمان ممکن گوشی یا تبلت شارژ می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا