Connect with us

پایان حضور گوشی LG در بازار موبایل

منتشر شده

در

پایان حضور گوشی موبایل LG در بازار موبایل

به نظر می رسد حضور گوشی موبایل LG در بازار به انتها رسیده است و اخبار متعددی مربوط به فروش یا واگذاری بخش تولید موبایل این شرکت به گوش می رسد. همه اینها در حالی اتفاق می افتد که روزگاری گوشی های موبایل ال جی جایگاه خیلی خوبی در بازار داشتند. تمام ویژگی هایی را که یک گوشی مرغوب می توانست داشته باشد در گوشی موبایل LG پیدا می شد، به طوری که برخی مدل های گوشی ال جی از بهترین موبایل های اندرویدی محسوب می شدند. هر گوشی موبایل را که از این برند انتخاب می کردید از بدنه خیلی محکمی برخوردار بودند، سرعت بسیار بالایی داشتند اما کم کم ورژن اندرویدی که برای آن استفاده می شد کیفیت بالایی نداشت.

حالا به نظر می رسد که ال جی در ساخت گوشی موبایل به پایان راه خود رسیده است. سالهاست که گوشی های این شرکت فروش چندانی ندارند. به همین دلیل خبرهایی به گوش رسیده که این شرکت احتمالا امتیاز ساخت گوشی موبایل خود را به کمپانی های دیگری واگذار کند. در هر صورت شعار ال جی که Life is Great دیگر در مورد گوشی های این شرکت دیگر صدق نمی کند.

خروج ال جی از بازار موبایل به نفع خود ال جی است

لیست قیمت گوشی موبایل

رقابت بالا در بازار موبایل به ضرر گوشی موبایل ال جی

با حضور چندین شرکت مطرح تولید موبایل، رقابت در بازار گوشی موبایل بسیار سخت است. در بین این برندها اکثرا افراد به شناخته شده ترین برندها یعنی اپل، سامسونگ شیائومی و هوآوی اعتماد می کنند و دیگر برندها در سایه آنها قرار می گیرند. در این بین، شرکت ال جی و گوشی های موبایل این شرکت هر چند در ابتدای ورود گوشی های هوشمند به بازار سهم خوبی در این بازار داشتند اما رفته رفته از رقابت عقب ماندند. تا جایی که اکنون و با توجه به اخبار و گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است LG در نهایت شکست را پذیرفته و قصد دارد خط تولید گوشی موبایل خود را به پایان برساند.

رقابت بالا در بازار موبایل به ضرر گوشی موبایل ال جی

پذیرش شکست تولید گوشی موبایل LG یا جبران در تولیدات دیگر

همچون شرکت های دیگر تولیدکننده وسایل الکترونیک، ال جی می تواند به تولید گوشی موبایل های خود ادامه دهد و این ضرر را در بخش های دیگر و تولیدات دیگر خود جبران کند. سیاستی که گوگل در ساخت گوشی موبایل پیکس در پیش گرفته و یا وان پلاس با تولید وسایل جانبی موبایل، ضرری که از فروش نه چندان بالای گوشی موبایل وان پلاس متوجه این برند است را جبران می کند. سیاستی که اگر ال جی هم در پیش بگیرد می تواند با تولید تلویزیون های ال جی یا دیگر وسایل خانگی که سود بالاتری دارند، فروش کم گوشی های موبایل خود را جبران کند.

پذیرش شکست تولید گوشی موبایل LG یا جبران در تولیدات دیگر

با همه این توصیفات دو مدل گوشی جدید ال جی با نام های ال جی وینگ و گوشی رول شونده معرفی شده اند. هنوز خبر جدی و قطعی از تاریخ قطع تولید گوشی موبایل توسط این شرکت اعلام نشده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. هانیه کشاورز

    ژانویه 26, 2021 در 10:22 ق.ظ

    اولین گوشی ای که داشتم ال جی بقدری خوب کار کرد که چهارسال دستم بود، هرچی میخورد زمین باز مثل ساعت کار میکرد برام، حیف شد البته شاید مثل نوکیا بعد یه مدت دوباره تصمیم بگیره وارد به و خوب عمل کنه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار