موبایل

پد شارژر وایرلس دوگانه LXORY مجهز به تکنولوژی Qi

اگرچه کمپانی LXORY در زمینه تولید شارژر های بی سیم فعالیتی چشمگیری ندارد؛ اما به تازگی اولین شارژر وایرلس خود را با نام Dual Wireless Charging Pad به بازار لوازم جانبی گوشی موبایل عرضه کرد. این پد شارژر مجهز به درگاه ورودی لایتنینگ بوده و با قابلیت های جدیدی که دارد، رقیبی برای سایر شارژرهای Wireless خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پد شارژر وایرلس دوگانه LXORY

لیست قیمت لوازم جانبی گوشی موبایل

پد شارژر وایرلس دوگانه LXORY از اتصال ‌دهنده‌ اختصاصی لایتنینگ به عنوان ورودی استفاده خواهد کرد؛ این قابلیت سبب می شود افرادی که دارنده گوشی موبایل های آیفون هستند نیازی به کابل جدید میکرو یو ‌اس ‌بی برای اتصال پد شارژ خود به منبع برق نداشته باشند.

شارژر وایرلس دوگانه LXORY

کاربرد تکنولوژی Qi در پد شارژر وایرلس

شارژ بی‌سیم Qi یک استاندارد جهانی است که اکثر اسمارت فون های جدید بازار موبایل از آن پشتیبانی می ‌کنند.

شارژر وایرلس LXORY

این قابلیت به صورت بی ‌سیم و با استفاده از انتقال القایی عمل می ‌کند و به شما این اجازه را می ‌دهد که تنها با گذاشتن گوشی موبایل خود بر روی یک پد بی ‌سیم و بدون نیاز به هیچ کابل و یا آداپتوری، باتری موبایل خود را شارژ نمایید.

پد شارژر بی سیم دوگانه LXORY

لازم به ذکر است پد شارژر Dual Wireless Charging Pad شرکت LXORY به جز ورودی لایتنینگ از میکرو یو اس بی و USB-C نیز پشتیبانی می‌ کند؛ همچنین علاوه بر مجهز بودن به تکنولوژی Qi یک خروجی USB-A نیز برای شارژ کردن از طریق کابل در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. علاقمندان نیز می توانند هم اکنون پد شارژ دوگانه‌ LXORY با قیمت حدودی 28 دلار از بازار لوازم جانبی گوشی موبایل خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پد شارژر وایرلس LXORY برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت خیر من چطوری می تونم از سایت ای تی بازار یه پد شارژر وایرلس خریداری کنم؟ لطفا یه فروشگاه رو معرفی کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا