Connect with us

پرفروش ترین گوشی های اپل در سه ماهه دوم 2021

منتشر شده

در

پرفروش ترین گوشی های اپل در سه ماهه دوم 2021

بر اساس گزارشات بخش آماری اپل، در سه ماهه دوم سال 2021، گوشی آیفون 12 پرومکس و آیفون 11 پرفروش ترین گوشی های اپل بودند. شاید در سالهای اخیر پرطرفدارترین مدل آیفون را آیفون 11 باید دانست. فروش بالای این گوشی در سال 2020 و البته با توجه به شرایط و بحران ناشی از کرونا، این موضوع را ثابت می کند. این مدل و پس از آن سری آیفون 12 سود بالایی را برای اپل رقم زدند. پیش بینی می شد گوشی آیفون 12 مدل استاندارد بتواند رقیبی برای آیفون 11 باشد. اما تعجب آور بود که گران ترین مدل از سری آیفون 12 یعنی مدل پرومکس آن توانست رتبه بالاترین فروش را به دست آورد. قبل از این مدل ها هم گوشی آیفون XR محبوب ترین گوشی آیفون شناخته شده بود.

پرفروش ترین گوشی های آیفون

لیست قیمت گوشی آیفون

آیفون 12 پرومکس و آیفون 11 پرفروش های اپل

سری آیفون 12 از گوشی اپل حتی قبل از عرضه هم سر و صدای زیادی نسبت به مدل های قبلی خود به پا کرده بود. در این میان از گوشی آیفون 12 مینی موفقیت استقبال کمتری شد. طوری که اپل تصمیم گرفت تولید این گوشی را متوقف کند. گوشی آیفون 12 مدل استاندارد و آیفون 12 پرو هم طرفداران خود را داشتند اما گران ترین مدل این سری یعنی iPhone 12 ProMax توانست رتبه اول فروش را از آن خود کند.

همچنین بر اساس گزارش اپل، آیفون 11 همچنان فروش خوبی داشت و توانست بعد از آیفون 12 پرومکس رتبه دوم فروش را در سه ماهه دوم سال 2021 را کسب کند. سری آیفون 11 امسال حتی توانست فروش بالاتری را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشته باشد که نکته قابل توجهی محسوب می شود. این موضوع نشان می دهد که کیفیت می تواند حتی در اوج بحران ها هم خریداران را به خرید مجاب کند.

آیفون 12 پرومکس و آیفون 11 پرفروش های اپل

استقبال از طرح تعویض گوشی های قدیمی با گوشی جدید اپل

اپل اعلام کرده است که طرح تعویض گوشی های اپل با استقبال خوبی از سمت کاربران رو به رو شده است. به این معنی که کاربران با روی کار آمدن گوشی های جدید تمایل بیشتری برای تعویض آنها با مدل های تازه تر دارند. هرچند یکی از دلایل استقبال از آیفون های 12، پشتیبانی آنها از اینترنت 5G بود. این سری از گوشی های آیفون، جزء اولین سری از مدل های گوشی موبایل بودند که از اینترنت 5 جی پشتیبانی می کردند. در بین برندهای دیگر هم فقط پرچمداران و تعدادی از میان رده ها توانستند این امتیاز را در گوشی های خود لحاظ کنند.

استقبال از طرح تعویض گوشی های قدیمی با گوشی جدید اپل

فروش بالای سری آیفون 12 در صورتی است که تا رونمایی و عرضه آیفون 13 چند ماه بیشتر باقی نمانده است. پیش بینی می شود در سه ماهه سوم این میزان فروش کمی کاهش پیدا کند. اما هنوز نمی توان حقیقت محبوبیت سری آیفون 12 را کتمان کرد. فروش اینترنتی محصولات اپل خصوصا گوشی های آیفون در سال 2020 از 16 درصد به 27 درصد رسید که قطعا به خاطر شرایط ناشی از کرونا بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. عابد بزرگی

    جولای 24, 2021 در 9:13 ق.ظ

    مردم احمقن…نه تنها ایران بلکه دنیا..تو این رنج قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱، میشه بهترین گوشی سامسونگ در دنیا رو گرفت که کیفیت هزار برابر بهتره! میشه شیائومی گرفت که از لحاظ کیفیت و قدرت پردازش سر تره! آیفون آخه؟ پول برند همش

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار