موبایل

پرفروش ترین گوشی موبایل های سال 2023

در سال 2023 شاهد معرفی انواع مختلف گوشی های موبایل از طرف غول های فناوری بودیم که هر کدام از آن ها امکانات جدید و متنوعی داشتند. در بازار جهانی رقابت تنگاتنگ است و مثل همیشه سامسونگ و اپل سایه به سایه با یکدیگر رقابت می کنند. مانند سال های گذشته نام این دو شرکت در صدر جدول پرفروش های جهانی قرار دارد. سال 2023 در لیست پرفروش ترین گوشی های موبایل نام شرکت های چینی دیده نمی شود.

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

وقتی صحبت از گوشی های اندرویدی بالارده به میان می آید، سامسونگ بر همه چیز حاکم می شود. گلکسی S23 Ultra به عنوان پرچمدار غول فناوری کره ای شناخته شده است. اس 23 اولترا ویژگی های چشمیگری دارد و جای تعجب نیست که در میان پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان در رتبه خوبی قرار گرفته است. براساس گزارش ها حدود 9.6 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند در نیمه اول سال روانه بازار شد. سامسونگ گلکسی S23 با سیستم دوربین 200 مگاپیکسل توانسته تجربه استثنایی و عملکرد قدرتمند را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اگر به فیلم برداری و عکاسی علاقه مند هستید انتخاب Galaxy S23 Ultra می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

Galaxy S23 Ultra
Galaxy S23 Ultra

سامسونگ گلکسی A14 5G

سامسونگ با عرضه گوشی های مقرون به صرفه توانسته است بر روی بازار این نوع گوشی های موبایل تسلط پیدا کند. گلکسی A14 5G به عنوان بخشی از سری مدل های A سامسونگ در ژانویه 2023 معرفی شد. این گوشی میان رده در رنگ های مختلف مشکی، سبز روشن، قرمز تیره و نقره ای عرضه شد. Samsung A4 5G دارای دوربین سه گانه و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

Galaxy A14 5G
Galaxy A14 5G

سامسونگ گلکسی A34 5G

سامسونگ گلکسی A34 5G را در مارس 2023 معرفی کرد و به سرعت به عنوان گوشی میان رده محبوب میان کاربران تبدیل شد. Samsung Galaxy A34 45 در چهار رنگ مختلف از جمله سفید، گرافیت، لیمویی و بنفش موجود است. همچنین این گوشی موبایل دارای گواهی IP67 می باشد و در برابر رطوبت، گرد و غبار مقاوم است.

Galaxy A34 45
Galaxy A34 45

آیفون 14

مدل پایه سری آیفون 14 دارای طراحی و ویژگی های عالی می باشد که آن را با دیگر گوشی های موبایل متمایز کرده است. iPhone 14 دارای تراشه فوق سریع A15 Bionic با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای می باشد که عملکرد بسیار سریع دارد. همچنین این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش Super Retina XDR می باشد که تصاویری کاملاً واضح و با جزئیات باورنکردنی را ارائه می دهد.

iphone 14
iphone 14

آیفون 14 Pro Max

آیفون 14 پرو مکس یکی از بهترین گوشی های پرچمدار می باشد که تقریباً تمام مشخصات قدرتمندی دارد. «البته تا قبل از معرفی آیفون 15 پرو مکس». iPhone 14 Pro Max بر روی iOS 16 اجرا می شود که دارای مجموعه ای ویژگی های جدید از جمله صفحه نمایش همیشه روشن می باشد. صفحه نمایش همیشه روشن یک نسخه کم مصرف از صفحه قفل شما است که می تواند اطلاعات ضروری را در زمانی که تلفن شما قفل می باشد نشان دهد. تمام پیشرفت ها و ارتقاء های آیفون 14 پرو مکس به دلیل وجود تراشه A16 Bionic است. با وجود این تراشه 14 پرو مکس توانسته سرعت باور نکردنی داشته باشد. این گوشی موبایل نه تنها سریع تر از هر آیفونی است، بلکه جزء سریع ترین گوشی موبایل در جهان محسوب می شود.

iphone 14 Pro Max
iphone 14 Pro Max

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا