Connect with us

استفاده از پرفکت مانی در انتقال ارز دیجیتال

منتشر شده

در

استفاده از پرفکت مانی در انتقال ارز دیجیتال

پرفکت مانی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین بوده که از آن می توان برای انتقال ارز به خارج از کشور و پرداخت ارزی در سایت ها استفاده کرد. این ارز دیجیتال مشابه با سایر ارزهای رسمی و رایج کشورهای مختلف مانند دلار و یورو نبوده و تنها به صورت الکترونیکی قابل استفاده است. به همین دلیل است که این ارز را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین که از دستگاه ماینر استخراج می شود، قرار می دهند و به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر می گیرند.

پرفکت مانی در انتقال ارز دیجیتال

این شرکت که از سال 2007 تا کنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده، به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان کاربران ایرانی در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال، کشور ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و می توانید به راحتی وارد سایت آن شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید.

مزایای پرفکت‌ مانی نسبت به رقبایش در چیست؟

زمانی که صحبت از یک روش جدید به عنوان یک شبکه پرداخت آنلاین مطرح می شود، اولین سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که مزایای این سرویس نسبت به سایر رقبایش در چیست؟! بنابراین در رابطه با مزایای پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل دسترس بودن برای کاربران داخل ایران، برای مثال: اگر قصد فعالیت به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های خارجی ر دارید، می توانید با استفاده از این حساب، درآمد حاصله را دریافت کنید.
  • امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به افتتاح حساب
  • انجام پرداخت های ماهیانه، به عنوان مثال پرداخت هزینه ماهیانه ثبت نام در سایت های متفاوت.
  • اعطای سود به میزان موجودی حساب شما، به این دلیل که سرمایه گذاری با استفاده از دارایی شما انجام می شود.
  • پوشش ارزهای رایج جهان و داشتن کیف پول های متفاوت
  • امکان قرض گرفتن و قرض دادن وجوه در موارد خاص
  • ارائه خدمت به زبان فارسی
  • امکان خرید پرفکت مانی با دلار و یورو
  • قابلیت استفاده از تخفیف ویژه به ازای انجام تراکنش های مختلف و مشارکت در سیستم تبلیغاتی این شرکت
  • امکان خرید بیت کوین به وسیله پرفکت مانی

حساب های مختلف در پرفکت مانی:

حساب حقیقی : حساب شخصی است که برای کاربران حقیقی در نظر گرفته شده است. حساب حقوقی حساب غیر شخصی است که برای نهادهای قانونی، سازمان ها، شرکت ها و موسسات در نظر گرفته شده است؛ و حساب عادی نیز که بلافاصله پس از ثبت نام در پرفکت مانی، یک حساب عادی به کاربر تعلق می گیرد که می تواند بدون هیچ گونه محدویتی از خدمات پرفکت مانی استفاده کند.

مزایای پرفکت‌ مانی نسبت به رقبایش در چیست

حساب ویژه (پریمیوم): پس از گذشتن یک سال از ثبت نام در پرفکت مانی، چنانچه گردش مالی کاربر حداقل 100 هزار دلار آمریکا یا معادل آن به ارز دیگری باشد، می تواند درخواستی ویژه برای ارتقا وضعیت خود به سیستم ارائه دهد. کسانی که دارای حساب پریمیوم هستند با پرداخت هزینه های کمتر نسبت به حساب عادی (همانند حساب تایید شده) می توانند از خدمات استفاده کنند.

خرید بیت کوین به وسیله پرفکت مانی

حساب همکار (پارتنر) : کاربرانی که به کسب و کارهای اینترنتی مشغول هستند، قابلیت دریافت حساب کاربری همکار برای آن ها فراهم است. حساب همکار پرفکت مانی از بالاترین سطح امکانات برخوردار است و اعتبار بیشتری را برای صاحب این حساب فراهم می سازد. امکان نقل و انتقالات بانکی و برداشت ها با کارمزد 1.5 درصد، شارژ کردن حساب با حساب کاربری پکونیکس با کارمزد 1.5 درصدی و همچنین سود سالیانه 8 درصدی با کمترین میزان موجودی حساب که به صورت ماهیانه حساب می شود، از مهمترین مزیت های حساب های پارتنر پرفکت مانی به شمار می روند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار