Connect with us

پشتیبانی کردن ایکس باکس وان از کیبورد و موس به زودی

منتشر شده

در

پشتیبانی کردن ایکس باکس وان از کیبورد و موس به زودی

کمپانی مایکروسافت به دنیال خبری جدید توانست گیمر ها را شگفت زده کند و باعث رونق بازار کنسول بازی شود، قابلیت پشتیبانی کردن ایکس باکس وان از کیبورد و موس به زودی اجر می شود و گیمرها می توانند در گیمینگ به جای دسته بازی از آنها استفاده کنند. در ادامه بااخبا  آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پشتیبانی ایکس باکس وان از کیبورد و موس

لیست قیمت کنسول بازی

مدت ها قبل کمپانی مایکروسافت اعلام کرده بود به زودی کنسول بازی xbox one از موس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد. مدیریت بخش Xbox که یکی از زیر مجموعه های شرکت مایکروسافت می باشد نیز صحت این موضوع را  تایید کرد.

آقای Mike Ybarr که مدیریت بخش Xbox را برعهده دارد در یکی از سخنرانی های خود اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی کردن کنسول بازی xbox one از موس و کیبورد به زودی اجرا خواهد شد، همچنین او توضیحاتی در خصوص مزایای استفاده از کیبورد و موس در گیمینگ به جای دسته بازی در این مراسم داشت.

کنسول بازی ایکس باکس وان

مایک یبارا معتقد است که برای اجرا سازی این طرح و رضایت مشتری ها، باید به صورت هوشمندانه عمل کرد! اما برخی از افراد گمان می کنند که پشتیبانی ایکس باکس وان از کیبورد و موس به خوبی اجرا نخواهد شد اما با توجه به دارا بودن مایکروسافت از پلتفرم windows و پلتفرم کنسول بازی xbox این قابلیت به زودی به کنسول بازی xbox one اضافه می شود.

لازم به ذکر است زمانی که این قابلیت به کنسول بازی xbox افزوده شود، برای گیمرها هم حق انتخاب فراهم می شود که در مقابل چه فردی می خواهند بازی کنند، شخصی که با موس و کیبورد بازی می کند یا کسی که با گیم پد بازی می کند!

کنسول بازی xbox one

گیمر ها می توانند بازی gears of war 4 مایکروسافت را بین دو پلتفرم windows و کنسول بازی xbox بازی کنند اما در حال حاضر این کمپانی فعال در حال انجام تست هایی است که نشان می دهد آیا دو بازی کن دو پلتفرم مختلف می توانند با یکدیگر رقابت کنند!

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کنسول بازی ایکس باکس وان برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. محمود

    سپتامبر 5, 2017 در 11:34 ق.ظ

    خبر جالب و جدیدی بود با پشتیبانی کردن ایکس باکس وان از کیبورد و موس دیگه نیازی به گیم پد نیست و این برای ما گیمر ها خیلی مقرون به صرفه ست!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار