Connect with us

پلی استیشن از کنترلر Backbone One‌ رونمایی کرد

منتشر شده

در

کنترلر جدید Backbone One

بسیاری از کاربران موبایل دوست دارند بدون لمس صفحه ی تلفن همراهشان از تجربه ی بازیهایشان نهایت لذت را ببرند. در همین راستا پلی استیشن شرکت سونی از کنترلر جدیدی به اسم Backbone One رونمایی کرده است که کار را برای کاربران آیفون شرکت اپل آسان کرده است.

کنترلر Backbone One

گیمیرهای موبایلی که آیفون دارند به احتمال زیاد با شنیدن این خبر خوشحال میشوند. پلی استیشن امکانی تازه فراهم کرده است که به راحتی میتوانید با کنترلر جدیدی و هیجان انگیزش از تمامی بازی های مورد نظرتان لذت ببرید. هرچه موبایل ها پیشرفته تر میشوند، مردم بیشتری هم به سمت بازی ها کشیده میشوند.

کنترلر Backbone One

کنترلر Backbone One

این در حالی است که تقاضا برای وسایل بازی مدام بالا میرود و مردم مدام به دنبال راه های تازه و جدیدی برای بازی میگردند. این در حالی است که شرکت های بازی و لوازم جانبی مربوط به بازی نیز سعی میکنند همواره نیاز کاربران را تأمین کنند و این خودش بازاری داغ را به راه می‌اندازد. اما حالا پلی استیشن وارد عمل شده است و با هم هدف هم کنترلری به اسم Backbone One برای آیفون عرضه کرده است.

Backbone One برای آیفون

Backbone One برای آیفون

جزئیات کنترلر Backbone One

خبر این کنترلر جدید در تاریخ ۲۸ ژوئیه در وبلاگ پلی استیشن منتشر شد و حالا جزئیات بیشتری در مورد کنترلر ‌Backbone One پلی استیشن داریم. اول از همه خبر خوب این است که قرار است به صورت انبوه آماده ی فروش باشد. به این صورت که در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، انگلستان و سرتاسر اروپا در وهله ی اول به فروش میرسد.

مورد دوم این است که نیازی به شارژر ندارد، چون شارژ را از طریق موبایلی که به آن متصل است، استفاده میکند.

مورد سوم این است که طراحی آن دقیقاً شبیه طراحی کنترلر پلی استیشن ۵ است. یعنی بعضی از گیمرهایی که به بخش کلکسیونی و زیبایی شناسی اهمیت میدهند، حسابی از این موضوع خوشحال خواهند شد.

طراحی Backbone One مشابه ps5

طراحی Backbone One مشابه ps5

بازی ها و استریم روی Backbone One

تا الان بازی های زیاد و محبوبی را میشود روی تلفن همراه بازی کرد که یکی از آنها گنشین ایمپکت است که طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. همچنین یک برنامه ی مخصوص خود Backbone one عرضه میشود که به کاربران اجازه میدهد داده های مخصوص پلی استیشن را ببینند و همه ی بازی های موجود را مشاهده کنند.

نکته ی مهم این است که اگر بخواهند بازی را روی گوشی خود استریم کنند، به کنسول نیاز است. یعنی برای استریم بازی باید یک اتصال داده وجود داشته باشد. کاربرانی که به داده دسترسی ندارند، میتوانند از وای فای برای استریم استفاده کنند، ولی Backbone One کاملاً با بازی های خریداری شده توسط App Store کار میکند.

طراحی و ساخت ackbone One

طراحی و ساخت ackbone One

کار و طراحی Backbone One

کار با این دسته ی بازی سونی نیز مثل همه ی کنترلرهای دیگر پلی استیشن آسان است؛ به این صورت که دکمه ها مثل همیشه به صورت منظم قرار گرفته اند و چیدمانشان کاملاً شبیه کنترلرهای دیگر است. با این تفاوت که کنترلرهای Backbone one کاملاً قابل حمل هستند. البته قابلیت حمل برای تمامی کنترلرها صدق میکند، ولی اینیکی به گوشی متصل میشود.

این کنترلر در کل میتواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که از کنسول بازی سونی، مثل پلی استیشن ۴ و ۵ محروم اند و با این کنترلر Backbone One میتوانند حین انجام بازی موردعلاقه شان احساس راحتی بیشتری کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار