راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگکنسول بازی

پلی استیشن 4 سونی همچنان رقیب اصلی اکس باکس وان

پلی استیشن 4 سونی همچنان رقیب اصلی اکس باکس وان بوده و این کنسول بازی کمپانی سونی همچنان در صدر جدول فروش باز های ویدئویی و کنسول بازی می باشد. بالاخره پس از چند روز تاخیر، آمار ماه سپتامبر فروش کنسول ها و بازی های ویدیویی توسط سازمان NPD منتشر شد و هیچ عجیب نیست که بگوییم باز هم پلی استیشن ۴ کنسول محبوب بازار در این ماه بوده است و انحصاری هایی نظیر فورتزا موتور اسپورت ۶، Gears of War: Ultimate Edition و Rare Replay هم نتوانستند در برابر یکه تازی سونی بایستند.در ادامه بااخبار آی تی بازار همراه باشید.

کنسول بازی

این آمار که صرفا منحصر به ایالات متحده آمریکا است، خبر از برتری کلی سونی نیز می دهد. به طور مجموع، بازار این کشور به نسبت کشورهای قاره اروپا تمایل بیشتری به اکس باکس وان دارد اما با این حال، سونی موفق شده هم از لحاظ فروش نرم افزاری و هم از لحاظ فروش کنسول، موفقیت بیشتری کسب کند. سونی اعلام کرده که سپتامبر، در زمینه فروش دیجیتالی بازی ها، پرسودترین ماه در تاریخ پلی استیشن استور بوده است. برتری پلی استیشن ۴ احتمالا طی دو ماه آینده به صورتی موقت پایان می یابد و مایکروسافت می تواند با انحصاری هایی نظیر هیلو بازار را به تصاحب در آورد.

اکس باکس وان

Super Mario Maker پس از چند هفته، همچنان با قدرت تمام در رده بندی باقی مانده و با وجود اینکه کنسول Wii U، پلتفرم محبوبی در آمریکا نیست، اما فروش نرم افزاری آن فوق العاده به نظر می رسد. نکته جالب دیگر، حضور ۴ بازی ورزشی در سبک های مختلف درون این لیست ده تایی است. NBA 2K16 با قدرت هر چه تمام تر جایگاه اول را در اختیار گرفته و پس از آن Madden NFL 16 در رتبه دوم قرار دارد. با این حال، فروش قدرتمند Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به حدی نبوده که بتواند رقبای ورزشی اش را پشت سر بگذارد و در جایگاه سوم قرار دارد.

پنج عنوان ابتدایی لیست، همگی برای چهار پلتفرم نسل هفتم و هشتم سونی و مایکروسافت عرضه شده اند اما فروش ۴ بازی رویپلی استیشن۴ بیشتر از اکس باکس وان بوده اما جای تعجب دارد که با تمام تبلیغات و پشتیبانی های سونی، Destiny: The Taken King، عنوان پنجم لیست، موفق به فروش بیشتری روی اکس باکس وان شده است.

پلی استیشن 4 سونی

لیست فروش کنسول ها و بازی های ویدیویی :

1- NBA 2K16 – PS4, Xbox One, 360, PS3
2-Madden NFL 16 – PS4, Xbox One, 360, PS3
3-Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – PS4, Xbox One, PS3, 360
4-FIFA 16 – PS4, Xbox One, 360, PS3
5-Destiny: The Taken King – Xbox One, PS4, 360, PS3
6-Super Mario Maker – Wii U
7-Disney Infinity 3.0 – ۳۶۰, Wii U, Xbox One, PS4, PS3
8-Mad Max – PS4, Xbox One
9-NHL 16 – Xbox One, PS4, 360, PS3
10-Minecraft – ۳۶۰, PS3, Xbox One, PS4

قیمت کنسول بازی

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    پلی استیشن 4 سونی همچنان رقیب اصلی اکس باکس وان بوده و این کنسول بازی کمپانی سونی همچنان در صدر جدول فروش باز های ویدئویی و کنسول بازی می باشد. بالاخره پس از چند روز تاخیر، آمار ماه سپتامبر فروش کنسول ها و بازی های ویدیویی توسط سازمان NPD منتشر شد و هیچ عجیب نیست که بگوییم باز هم پلی استیشن ۴ کنسول محبوب بازار در این ماه بوده است و انحصاری هایی نظیر فورتزا موتور اسپورت ۶، Gears of War: Ultimate Edition و Rare Replay هم نتوانستند در برابر یکه تازی سونی بایستند.

  2. با سلا م وخسته نباشید . شرکت سونی و اکس باکس وان هردو محصولات خیلی خوبی دارن و و طرفداران زیادی هم به دست اووردن اما در بیشتر کشور ها سونی محبوبیت بیشتری داره و تونسته در بازار یکه تازی کنه و رقیب های خودش رو کنار بزنه مخصوصا پلی استیشن 4 سونی که رقیب اصلی همه ی شرکت ها شده

  3. پلی استیشن 4 سونی برای من یعنی آرزوی یک شبانه روز شاد با pes 2016 انشاالله ماه دیگه حتماً آخرین مدل کنسول بازی رو میخرم

  4. دلم پلی استیشن 4 سونی خواست اونهم شب یلدا بازی فیفای شرتی با کل فامیل خیلی حال میده

  5. PS4 هیچ رقیبی نداره واقعاً پلی استیشن 4 بی نظیر و لذت بخشه و هیچ کنسول بازی ای به پاش نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا