کنسول بازی

پلی استیشن 5 سونی PS5 دارای قدرت پردازشی باورنکردنی

نسل بعدی کنسول بازی ها به زودی معرفی خواهند شد و توسعه دهندگان بازی های رایانه ای و کنسولی شروع به بحث و تبادل نظر درباره PlayStation 5 و Xbox Scarlett کرده اند. انتظارات و توقعات گیمرها و توسعه دهندگان بازی ها از نسل بعدی کنسول بازی ها کماکان بیشتر می شود اما در عین حال مخاطبان بر این باورند که تصورات و تفکرات آن ها درباره نسل بعدی کنسول های بازی عملا اجرا خواهد شد.

پلی استیشن 5 سونی و ایکس باکس scarlett

لیست قیمت کنسول بازی

توشیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) کارگردان سری بازی های محبوب و پرطرفدار یاکوزا در آخرین مصاحبه خبری خود به این موضوع مهم اشاره کرد که قدرت پردازش PlayStation 5 باور نکردنی است. تیم فنی کمپانی سگا در حال بررسی و آنالیز ویژگی های فنی و ساختاری نسل بعدی کنسول بازی سونی است تا از قدرت سخت افزاری این کنسول قدرتمند نهایت استفاده بهینه را برای طراحی گیم پلی سری جدید یاکوزا را انجام دهند.

پلی استیشن 5 سونی به هوش مصنوعی مجهز می شود:

کارگردان بازی های یاکوزا در ادامه افزود: پلی استیشن 5 در حال بازگشت به دوران برنامه نویسی پیشرفته است دورانی که در آن هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هدف اصلی خواهد بود. خلاصه ای از مصاحبه انجام شده با توشیرو ناگوشی توسط جماتسو منتشر شد که وی خاطر نشان کرد: حتی پس از عرضه PlayStation 5 من فکر می کنم که PlayStation 4 برای مدت کوتاهی مد نظر عموم و توسعه دهندگان بازی قرار بگیرد. باید از قدرت سخت افزاری و پتانسیل های موجود کنسول بازی پلی استیشن 5 در طراحی گیم پلی بازی ها نهایت استفاده بهینه را کرد.

پلی استیشن 5 سونی

اگر سیر تکامل کنسول بازی های سونی را در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که در فاز اول گرافیک بهبود پیدا کرده و سپس ویژگی های شبکه مد نظر قرار گرفته شده است و حالا در پلی استیشن 5 بازگشت به عصر برنامه نویسی پیشرفته، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را می بینیم.

ویژگی های پلی استیشن 5 سونی

اگر قدرت کنسول بازی پلی استیشن 5 را صرفا فقط در گرافیک ببینیم سخت در اشتباه هستیم. نسل بعدی کنسول بازی سونی چیزهای دیگری را نیز به ما ارائه خواهد داد. هوش مصنوعی یکی از همان آیتم هایی است که من شدیدا درباره آن فکر می کنم. هنوز تاریخ معرفی و عرضه پلی استیشن 5 به صورت رسمی اعلام نشده است، اما ما انتظار داریم هر چه زودتر این پرچمدارد سونی راهی بازار کنسول بازی شود.

لیست قیمت پلی استیشن سونی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این غول کنسول بازی سونی پس کی به طور رسمی عرضه میشه!!! من عاشق پلی استیشن های سونی ام و لحظه شماری می کنم که لحظات خوبی رو با PS5 تجربه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا