موبایل

پنج دلیل برای انتخاب آیفون 9 در 2020

گوشی iPhone 9 یا همان گوشی 2020 SE به احتمال قوی در ماه جاری به بازار موبایل خواهد آمد. از معرفی سری قبل این گوشی یعنی iPhone SE حدودا چهار سال می گذرد.

لیست قیمت گوشی موبایل

در حالی که پیش بینی می شود این گوشی هوشمند مشتریان خیلی زیادی را به خود جذب خواهد کرد ما در این خبر به این دلایل خواهیم پرداخت.

تاچ آی دی با حسگر اثر انگشت :

یکی از محبوب ترین خصوصیات از اولین مدل های گوشی های اپل استفاده از دکمه تاچ آی دی بود. تا اینکه مدل های اخیر کمپانی اپل در حالی به بازار آمدند که به Face ID یا باز شدن از طریق تشخیص چهره مجهز شدند. قرار بود آیفون 9 هم از فیس آی دی استفاده کند، اما همانطور که ویروس کرونا خیلی چیزها را در جهان تغییر داد، باعث شد کاربران گوشی های اپل برای باز شدن صفحه گوشیشان با مشکل مواجه شدند. چون در چند ماه اخیر و احتمالا تا ماه های آینده مردم از ماسک در مکان های عمومی استفاده می کردند و این عملا فیس آی دی را بدون استفاده کرد. به همین دلیل اپل تصمیم گرفت گوشی جدید محبوبش iPhone SE را به دکمه تاچ آی دی را مجهز کند.

رنگ های مختلف گوشی موبایل آیفون 9
رنگ های مختلف گوشی موبایل آیفون 9

آیفون 9 بدون ناچ :

ناچ به طور کلی به بریدگی هایی که در سطح گوشی که با دلایل مختلفی طراحی شده گفته می شود. بدون ناچ بودن صفحه گوشی دلیل جذابیت گوشی هایی است که شامل این طراحی می شوند. یکی از دلایلی که آیفون SE می تواند گوشی محبوب شما در آینده باشد همین بدون ناچ بودن آن است.

سبک و کوچک بودن آیفون 9 :

گوشی های جدید با صفحه های 6.5 اینچی، اغلب وزنی معادل 200 گرم دارند. گوشی موبایل اپل آیفون SE صفحه ای 4.7 اینچی دارد و وزنی معادل 150 گرم. بنابراین می تواند گوشی سبک و راحتی برای کار باشد؛ با تمام قابلیت های گوشی های اپل. همچنین علاوه بر تمام شباهت هایی که iPhone 9 با مدل قبلی خود یعنی آیفون 8 دارد، ضخامت آن نیز مثل iPhone 8 حدود 68 میلی متر است.

استفاده از چیپست قدرتمند Bionic A13 processor :

آیفون SE 2020 پردازشگری مشابه آیفون 11 پرو یعنی A13 bionic دارد. این پردازشگر قدرتمند برای کسانی که با گوشی موبایل بازی های مختلفی انجام می دهند یا از اپلیکیشن های متعددی استفاده می کند این گوشی موبایل را به شدت کاربردی می کند؛ البته اگر صفحه کوچک این گوشی برایشان اهمیتی نداشته باشد.

گوشی موبایل آیفون SE 2020 سفیدو مشکی
گوشی موبایل آیفون SE 2020 سفیدو مشکی

قیمت مناسب آیفون 9 :

در بازار گوشی های هوشمند این روزها قیمت یک مساله مهم و قابل توجه است. قیمت گوشی iPhone SE در بازار موبایل 399 دلار برآورد شده است؛ که در مقایسه با دیگر گوشی های آیفون بسیار معقول تر و به صرفه تر است. علاقمندان محصولات اپل که مدت زیادی منتظر خرید یک گوشی با قیمت مناسب و کارایی های آیفون بودند با به بازار آمدن این گوشی از آن استقبال زیادی خواهند کرد.

لیست قیمت گوشی موبایل اپل 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا