Connect with us

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم

منتشر شده

در

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم

4

5 دقیقه

امروزه بسیاری از مردم به دنبال روش های آسان برای به دست آوردن پول هستند. به جز کار در اداره و کارخانه راه های مختلف دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی امروزه راه های بیشتری برای کسب درآمد از اینترنت نسبت به ده های قبل وجود دارد که می توانید بسیاری از این موارد را بدون سرمایه اولیه انجام دهید. در این مقاله شما را با 4 روش محبوب کسب درآمد آشنا خواهیم کرد که با گذاشتن وقت می توانید به کسب درآمدی موفق دست پیدا کنید. فراموش نکنید برای موفق شدن، داشتن صبر یکی از کلیدهای موفقیت محسوب می شود.

ماده اولیه یا مصرفی

  • اینترنت

ابزارها

  • یوتیوب
  • اینستاگرام

مرحله 1: کسب درآمد از یوتیوب

کسب در آمد از YouTube

کسب در آمد از YouTube

یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد از اینترنت، فعالیت در یوتیوب می باشد. در حال حاضر جیمی دونالدسون که به MrBeast معروف است با تولید محتواهای خلاقانه توانسته از این پلتفرم در سال 2021 حدود 50 میلیون دلار کسب درآمد کند و این رقم او را به یکی از پردرآمدترین یوتیوبرهای حال حاضر تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد دارید از YouTube کسب درآمد کنید بهتر است قبل از شروع هر کاری یک موضوع محبوب را انتخاب کنید. در سال 2023 موضوعاتی مانند موسیقی، ساخت کلیپ های آموزشی و جعبه گشایی محصولات جزو پرطرفدارترین موضوعات یوتیوب بوده است. ساخت کانال در یوتیوب رایگان می باشد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک موضوع جذاب انتخاب کنید و بعد از آن به ساخت کلیپ های حرفه ای بپردازید.
نکته:
برای ساخت کلیپ های حرفه ای بهتر است مهارت های مربوط به نرم افزارهای افتر افکت و پریمیر را یاد بگیرید.

مرحله 2: ساخت فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید از این طریق محصولات خود را برای فروش بگذارید. محصولات می تواند شامل کتاب، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر یا هرچیز دیگری باشد همچنین اگر در زمینه خاصی تخصص دارید می توانید با راه اندازی یک وب سایت آموزشی بسته های آموزشی تان را به فروش بگذارید.
نکته:
برای ساخت فروشگاه اینترنتی باید ماهیانه یا سالیانه هزینه ای را برای تمدید هاست و دامین پرداخت کنید.

مرحله 3: کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از Instagram

کسب درآمد از Instagram

اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی می باشد که میام مردن به محبوبیت باورنکردنی دست پیدا کرده است. برای کسب درآمد از اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد. اگر شما صاحب مغازه یا فروشگاه هستید و در خانه کسب و کار کوچک برای خودتان راه اندازی کرده اید می توانید محصولات خود را در صفحه تجاری اینستاگرامتان منتشر کنید و با هشتگ گذاری های مناسب بیشتر دیده شوید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دارای مهارت بخصوصی هستید می توانید با درست کردن فیلم های آموزشی تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و از این طریق تبلیغات هایی را داخل صفحه اینستاگرام منتشر کنید. در حال حاضر در Instagram ویدیوهایی که افراد به تست غذا و معرفی رستوران ها پرداخته اند بیشترین بازدید را دارند.

مرحله 4: کسب و کار Dropshipping

کسب درآمد از Dropshipping

کسب درآمد از Dropshipping

Dropshipping یک مدل کسب و کار است که در آن فروشنده هیچ موجودی محصولاتی را که می فروشد را نگه نمی دارد. آن ها را با تامین کننده ای شریک می شود که محصولات را مستقیماً از طرف فروشنده برای مشتری ارسال می کند. فروشنده با در نظر گرفتن قیمتی که برای محصول به عرضه کننده می پردازد سود می برد. به عنوان مثال فروشگاه علی بابا تامین کنندگانی دارد که به طور خاص با Dropshipping کار می کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار