موبایل

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

ما در دنیای فناوری زندگی می کنیم، جایی که رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده اند. در قرن بیستم مردم مانند امروز اینترنت نداشتند و به همین دلیل شاهد پیشرفت های چشمگیری در آن دوره نبوده ایم. با این حال در عصر مدرن امروزی با فراگیری اینترنت، پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور باور نکردنی رشد کرده اند و تعداد زیادی از مردم توانسته اند از این پلتفرم ها کسب درآمد داشته باشند. در میان انبوهی از صفحات اجتماعی، اینستاگرام توانسته است محبوبیت خود را بیشتر کند و محیطی را برای تمام مردم فراهم کند تا بتوانند از این پلتفرم کسب درآمد موفقی داشته باشند. اما چگونه می توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ با مطالعه ی کامل این مقاله می توانید به جواب این سوال برسید.

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

پاسخ کوتاه است: بله، قطعاً می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. به خصوص در سال های اخیر اینستاگرام به منبع درآمد قابل توجهی برای بسیاری از سازندگان، اینفلوئنسرها و صاحبان مشاغل تبدیل شده است. راه های مختلف زیادی برای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد که با داشتن ایده جدید و تقویم محتوایی دقیق، می توانید شما هم یکی از افرادی باشید که با کمک اینستاگرام کسب درآمد موفقی داشته باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام

پردرآمدترین افراد اینستاگرام چه کسانی هستند؟

همه ما می دانیم هرچه تعداد فالوور هایمان در اینستاگرام بیشتر باشد، بدون شک درآمد بیشتری نیز خواهیم داشت. بر اساس تجزیه و تحلیل های انجام شده، کریستیانو رونالدو که دارای بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد به ازای هر پست حدود 2.397.000 دلار دریافت می کند. سایر افراد مشهور پردرآمد این پلتفرم عبارتند از کایلی جنر و سلنا گومز که به ترتیب به ازای هر پست 1.835.000 و 1.773.500 دلار درآمد دارند. اما تعداد کمی از افراد این تعداد فالوور را دارند و بیشتر کسب و کارها تعداد فالوورهای زیر یک میلیون نفر را دارند. قرار نیست مانند ورزشکاران و سلبریتی های معروف فالوورهای میلیونی یا درآمدهای نجومی داشته باشیم، اما راه های مختلفی وجود دارد که می توانید به سادگی از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید. در ادامه با روش های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا خواهید شد.

پردرآمدترین افراد اینستاگرام
پردرآمدترین افراد اینستاگرام

ترافیک اینستاگرام را به وب سایت خود هدایت کنید

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و یک وب سایت برای آن دارید، اینستاگرام می تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای تبلیغ آن کسب و کار باشد. در مورد کسب و کار خود آگاهی ایجاد کنید. مثلاً می توانید تصاویر و ویدیوهای زیبایی از فعالیت های خود منتشر کنید که می تواند به کسب و کار شما هویت منحصر به فردی بدهد و از آن برای جذب صدها هزار بازدید کننده به وب سایت خود استفاده کنید. اگر تصاویر یا پست های مناسبی منتشر کنید مخاطبان شما دوست دارند درباره فعالیت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و در نهایت از وب سایت یا وبلاگ شما بازدید خواهند کرد.

افزایش ترافیک وب سایت با اینستاگرام
افزایش ترافیک وب سایت با اینستاگرام

کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارها از تمام قدرت اینستاگرام برای تبلیغات کار خود به صورت رایگان استفاده می کنند. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، اینستاگرام می تواند برای تبلیغ فعالیت شما و برای جلب توجه بیشتر آن استفاده شود. سرعت رشد کسب و کار شما تا حد زیادی به کیفیت محتوایی که منتشر می کنید بستگی دارد. نکته کلیدی در این است که ویژگی های مهم محصول خود را از طریق عکس و ویدیو به نمایش بگذارید. به عنوان مثال اگر در حوزه فروش کتاب فعالیت دارید بهتر است تکه هایی از محتوای کتاب موردنظرتان گلچین کنید و به صورت اینفوگرافی یا فایل صوتی برای آن تولید محتوا انجام دهید.

تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام
تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام

فعالیت به عنوان تبلیغ کننده در اینستاگرام

اگر تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت هایتان به حد مطلوبی زیاد است می توانید یکی از افرادی باشید که به صورت یک فرد تبلیغ کننده در اینستاگرام فعالیت کنید. افرادی که تعداد بازدیدکنندگان بالایی دارند می توانند محصولات و برندهای دیگر افراد را در میان پست هایی که منتشر می کنند معرفی کنند. بیشتر افراد فعال در اینستاگرام از طریق این روش کسب درآمد دارند.

تبلیغ محصولات دیگران در اینستاگرام
تبلیغ محصولات دیگران در اینستاگرام

ربات دایرکت اینستاگرام را فعال کنید

یک راه آسان برای ارائه خدمات عالی به مشتریان، راه اندازی ربات دایرکت اینستاگرام است. یک ربات دایرکت مستقیماً در حساب اینستاگرام و وب سایت شما یکپارچه شده است و می تواند به سؤالات متداول دنبال کنندگان شما پاسخ دهد. اگر سؤال برای چت ربات پیچیده باشد به طور اتوماتیک یک درخواست برای یکی از افراد آنلاین پشتیبانی ارسال می کند تا پاسخ مشتری را بدهد. و چگونه یک ربات چت می تواند به کسب و کار شما در اینستاگرام کمک کند؟ ربات دایرکت اینستاگرام می تواند محصولات موجود در فروشگاه شما را مستقیماً به مشتریان در چت توصیه کند و منجر به فروش سریع تر و ساده تر شود. اگر مشتری بپرسد چه رنگی در انبار موجود دارید، چت هوشمند می تواند سه گزینه مختلف را ارائه دهد که با این روش خریدار می تواند به سرعت به جواب سوالات خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا