Connect with us

چگونه اکانت فیس بوک بسازیم

منتشر شده

در

ساخت اکانت در فیس بوک

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیازهای مردم هم گسترش پیداکرده است. درمیان این گستردگی، کسب و کارهایی ایجاد شده است که نیازهای ما را برطرف می کنند. برخی از کسب و کارهای موفق فعالیت خود را در صفحات مجازی به صورت مداوم و حرفه ای دنبال می کنند و محصولات خود را در آن به نمایش می گذارند. در سال های گذشته صفحات مجازی به کمک کسب و کارها آمده تا کارآفرینان محصولات خود را از این طریق معرفی کنند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند.

دراین میان فیسبوک می تواند کمک کند تا فروش خود را چند برابر کنید و محصولات خود را بیشتر به دیگران معرفی کنید. فیسبوک در کنار قابلیت های سرگرم کننده اش قابلیت تجاری بودن را در خود به نمایش گذاشته است. با ساخت صفحه تجاری در فیسبوک می توانید به معرفی محصولات خود بپردازید تا فروش و بازدیدهای خود را افزایش دهید. در ادامه شما را با نحوه ساخت صفحه تجاری در فیسبوک آشنا خواهیم کرد.

چگونه در فیسبوک اکانت تجاری بسازیم؟

برای ساخت اکانت تجاری در فیسبوک ابتدا باید یک حساب کاربری در فیسبوک داشته باشید. بعد از ساخت حساب کاربری در قسمت بالای صفحه بر روی مربع کلیک کرده و در منوی باز شده گزینه Page را انتخاب کنید. و در مرحله بعد بر روی گزینه Create New page کلیک می کنید. در این مرحله مشخصات صفحه تجاری را وارد کنید.

ساخت صفحه در فیس بوک
ساخت صفحه در فیس بوک

Page information: نام فیسبوک خود را وارد کنید.

Category: دسته بندی حوزه ای که در آن فعالیت می کنید را انتخاب کنید.

Description: شرحی از فعالیت خود را برای معرفی وارد کنید.

بعد از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه Create Page کلیک کنید. صفحه تجاری شما در فیسبوک ساخته شد. بعد از اتمام این مراحل می توانید برای پرفایل خود تصویری را انتخاب کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد فیسبوک تجاری، اتصال مسنجر آن به دایرکت اینستاگرام می باشد که می توانید همزمان پیام های خودتان را در فیسبوک و اینستاگرام مدیریت کنید. دیگر ویژگی آن مدیریت همزمان کامنت های اینستاگرام در فیسبوک می باشد.

برای اتصال دایرکت اینستاگرام به فیسبوک بر روی گزینه Inbox کلیک کنید یا در قسمت All tools گزینه Inbox را انتخاب کنید.

نحوه ساخت اکانت FaceBookَ
نحوه ساخت اکانت FaceBookَ

در صفحه باز شده گزینه Instagram Direct را انتخاب کنید و در مرحله بعد بر روی Connect Instagram کلیک می کنید از این بخش اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود. برای مدیریت کامنت های اینستاگرام از همین قسمت با انتخاب گزینه Instagram comments کامنت ها را همزمان در فیسبوک مدیریت کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار