Connect with us

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800 مناسب موبایل های میان رده

منتشر شده

در

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800 مناسب موبایل های میان رده

کمپانی مدیاتک جزء شرکت های برتری است که در تولید چیپست و پردازنده مهارت چشمگیری دارد، اکنون این شرکت فعال به تازگی جدیدترین تراشه خود را در یک کنفرانس خبری در شهر پکن رونمایی نمود؛ این چیپست که Dimensity 800 نام دارد، در واقع مدل میان رده تراشه Dimensity 1000 که در تلفن هوشمند اوپو Reno3 به کار رفته است؛ خواهد بود.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800 معرفی شد

لیست قیمت سی پی یو

چیپست دایمنسیتی 1000 که ماه گذشته توسط مدیاتک رونمایی گردید؛ با داشتن نوآوری‌ و عملکرد حرفه ای که در بخش ارتباطی، هوش مصنوعی، بازی و عکاسی داشت؛ توانست با پردازنده‌ های قدرتمند و جدید هوآوی کایرین 990 و کوالکام اسنپدراگون 865 رقابت کند.

حرفه ای شدن گوشی های میان رده با چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800 :

کمپانی MediaTek هنوز مشخصات کاملی از تراشه Dimensity 800 منتشر نکرده است، ولی احتمالا تفاوت چندانی با مدل قبلی یعنی Dimensity 1000 نخواهد داشت، اما کاهش قیمت آن سبب می شود اکثر تولیدکنندگان گوشی موبایل از آن استفاده نمایند. البته طبق خبرهای اعلام شده موبایل ‌های مجهز به چیپست Dimensity 800 مدیاتک در سه ماهه دوم سال 2020 راهی بازار موبایل خواهند شد.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 1000

وجود مودم موبایلی Helio M70 مدیاتک در کنار چیپست دایمنسیتی 800 سبب شده است، حداکثر سرعت دانلود برابر با4.7 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود به 2.5 گیگابیت بر ثانیه برسد البته پشتیبانی از شبکه استاندارد و غیراستاندارد به همراه باند NR2 از دیگر ویژگی های این مودم می باشد؛ البته در حال حاضر فقط چیپست Dimensity 1000 از این مودم استفاده می‌ کند.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5 جی

طبق خبرهای منتشر شده و اطلاعیه کمپانی مدیاتک، گوشی موبایل های سه ‌ماهه اول سال 2020 با بهره مند شده به چیپست دایمنسیتی 1000 راهی بازار موبایل خواهند شد، البته تلفن هوشمند های میان رده سه‌ ماهه دوم سال 2020 نیز به چیپست Dimensity 800 مجهز می شوند، بدین ترتیب این تراشه در اوایل سال جدید در اختیار تولدکنندگان گوشی قرار خواهد گرفت.

قابلیت چیپست مدیاتک دایمنسیتی 800

جدیدترین تراشه کمپانی فعال و محبوب مدیاتک از چهار هسته Cortex-A77 و چهار هسته Cortex-A55 تشکیل شده و طبق ادعاء این شرکت، عملکرد کلی چیپست و مصرف باتری آن نسبت به تراشه ‌هایی که دارای هسته‌ Cortex-A76 می باشند، تا 20 درصد کاهش خواهد یافت، البته باید تا عرضه گوشی موبایل هایی که مجهز به این چیپست هستند منتظر باشیم، تا از کارایی دقیق این تراشه مطلع شویم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار