موبایل

عبور کاربران فعال اپلیکیشن واتس اپ از ۸۰۰ میلیون نفر

عبور کاربران فعالاپلیکیشن واتس اپاز  ۸۰۰ میلیون نفر:ساعاتی پیش جان کوم، مدیر عامل واتس‌اپ در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد که تعداد کاربران این برنامه اجتماعی از مرز ۸۰۰ میلیون نفر فعال گذشته است. این میزان نشان از ۳۳ درصد رشد نسبت به آگوست سال گذشته دارد و یک پیشرفت بزرگ برای این برنامه به حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که تا پایان همین سال، تعداد کاربران فعال واتس‌اپ به مرز یک میلیارد نفر برسد و بدین ترتیب، این برنامه بیشترین کاربر را در میان تمام رقبا به خود خواهد دید.

پس از آنکه واتس‌اپ در سال گذشته توسط فیس‌بوک و با مبلغ تجومی ۲۱ میلیارد دلار خریداری شد، مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک، هدف‌شان را رسیدن به تعداد ۱ میلیارد کاربر عنوان کرد، هدفی که در حال نزدیک شدن به تحقق آن هستند.

عبور کاربران فعال واتس اپ از 800 میلیون نفر

در ادامه با آی تی بازار همراه باشید.

در کنار اجازه برای ارسال پیغام، هم اکنون واتس‌اپ توانایی تماس صوتی در نسخه‌هایاندرویدی را داراست، قابلیتی که به زودی به نسخه iOS نیز افزوده خواهد شد و همچنین کاربران ویندوزفون نیز طعم آن را می‌چشند.

همچنین یک تصویر لو رفته از نسخه جدید واتس‌اپ در ویندوزفون نشان می‌دهد که این برنامه قادر به ترجمهبرخی از کلمات به زبا‌ن‌های مختلف خواهد بود. پس انتظار کاربران ویندوزفون برای نسخه جدید واتس‌اپ، منتهی به نتیجه بسیار خوبی برای آنان خواهد شد.

عبور کاربران فعال اپلیکیشن واتس اپ از ۸۰۰ میلیون نفر

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید دوستان…
    برنامه واتس اپ خیلی برنامه خوبی برای چت هستش و من فکر می کنم بهترین برنامه برای این کار باشد و به همه این برنامه رو پیشنهاد می کنم این اپلیکیشن همینظور که در این مطلب آورده شده کاربرانش از 800 میلیون نفر هم عبور کرده و این خودش می تونه بیانگر این باشه که این برنامه بهترین برنامه برای چت کردن هستش.

  2. با سلام
    عبور کاربران فعال اپلیکیشن واتس اپ از ۸۰۰ میلیون نفر که این خبر برای شرکت واتساپ خبر بسیار خوبی است و روز به روز طرفداران و کاربران واتساپ بیشتر می شود و هروز قابلیت های بیشتری به این برنامه اضافه می شود

  3. واتس اپ یه برنامه یارتباطی خیلی قوی هست و نسبت به بقیه ی برنامه ها ویزگی های خیلی زیادی رو داراست مخصوصا اینکه تونسته واتس‌اپ تونسته تماس صوتی در نسخه‌های اندروید ی رو برای کاربرانش فراهم کنه به نظر من کاربرانش به یک میلیارد هم میرسه چون همش این برنامه ابدیت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا