راهنمای خریدراهنمای خرید لپ تاپ

کروم بوک ایسوس Flip 2 دارای صفحه نمایش چرخشی

کروم بوک ایسوس Flip 2 دارای صفحه نمایش چرخشی بوده و کاربر می تواند از این لپ تاپ به عنوان تبلت هم استفاده نماید همچنین این نوت بوک هیبریدی دارای نمایشگر 12.5 اینچی و دو درگاه یو اس بی نوع C می باشد که باعث رونق بازار های لپ تاپ خواهد شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کروم بوک ایسوس Flip 2

لیست قیمت لپ تاپ

ایسوس نیز یکی دیگر از کمپانی هایی است که اعلام کرده بود در نمایشگاه CES امسال حضور خواهد داشت. پیش از شروع نمایشگاه ، طی خبری این کمپانی اعلام کرد که در مراسمی از یک گوشی موبایل قدرتمند رونمایی خواهد کرد اما پیش از این رویداد، ایسوس در یکی دیگر از زمینه هایی که در آن یک کمپانی اصلی و متخصص به شمار میرود، یعنی ساخت نوت بوک رویدادی را برگذار کرده است و از نوت بوک جدید خود که در واقع یک کروم بوک است، رسما رونمایی کرده است. پیش از این تصاویری از این کروم بوک در فضای وب منتشر شده بود و شاهد جعبه گشایی غیر رسمی این دستگاه نیز بودیم. حال میتوانیم نگاهی رسمی به این نوت بوک 2 در 1 که با قیمت 499 دلار وارد بازار خواهد شد بیاندازیم.

از نظر وزن، نسل جدید کروم بوک تبدیل شدنی ایسوس تغییری با نسل قبل نکرده است و دارای وزن 2.65 پوند ( تقریبا 1.200 کیلوگرم ) است. کروم بوک Flip 2 مانند اکثر نوت بوک های 2 در 1 دارای صفحه نمایشی است که قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و با چرخش این صفحه، کاربر می تواند با کمک صفحه نمایش لمسی دستگاه از آن به عنوان یک تبلت استفاده کند.

کروم بوک ایسوس Flip 2

این کروم بوک دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است و ایسوس از پردازنده ی نسل ششم اینتل Core M3 در آن استفاده کرده است. همچنین کروم بوک Flip 2 دارای 4 گیگابایت حافظه ی رم است که تا 8 گیگابایت قابل ارتقا است و 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی آنبورد نیز داخل دستگاه جای گرفته است.

این در حالیست که در جعبه گشایی غیر رسمی اینلپ تاپشاهد حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی بودیم بنابراین ممکن است ایسوس نسخه ای از کروم بوک جدید خود را حافظه ی ذخیره سازی کمتری نیز وارد بازار کند. این اطلاعات به زودی توسط ایسوس تائید خواهند شد.

کروم بوک ایسوس Flip 2

علاوه بر این کروم بوک Flip 2 ایسوس دارای دو درگاه یو اس بی نوع C است که می توان از آن برای شارژ گجت های قابل حمل یا تبادل اطلاعات استفاده کرد. این دستگاه همچنین دارای یک کارت خوان حافظه ی میکرو اس دی، جک 3.5 میلی متری هدفون و عمر باتری حداکثر ده ساعته با یک بار شارژ است. با تمام این اوصاف، کروم بوک ایسوس با قیمت تعیین شده دارای ارزش خرید بالایی است به خصوص اگر طرفدار سیستم عامل کروم باشید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من عاشق لپ تاپ های هیبریدی هستم خیلی خوبن کروم بوک ایسوس Flip 2 از نظر وزن و اندازه بی نظیره کاش زودتر عرضه می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا