Connect with us

کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی

منتشر شده

در

کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی

کروم کست گوگلرقیب سختی برای اپل تی وی بوده و Chrome Cast که یک گجت به منظور استریم محتوا است در سه ماهه اول 2016 فروشی دو برابر Apple TV داشته است. گوگل با معرفی کروم‌ کست (Chrome Cast) به جمع تولید کنندگان دستگاه‌ های استریم دیجیتال پیوست و اکنون بر طبق گزارش‌ هایی که به تازگی منتشر شده، میزان فروش این محصول نسبت به اپل‌ تی‌ وی (Apple TV) در سه‌ ماهه اول سال 2016  دوبرابر اعلام شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید تا باChrome Castبیشتر آشنا شوید.

کروم کست گوگل

کروم‌ کست گوگل یک دستگاه به منظور استریم محتوا است که به عنوان رقیبی برای اپل تی ‌وی نیز محسوب می‌شود. حال بر اساس گزارش ‌های جدید از فروش سه ماهه نخست سال میلادی جاری دو دستگاه یاد شده، محصول گوگل توانسته از رقیب اپلی خود پیشی بگیرد. گوگل در بازه زمانی مورد اشاره موفق به فروش 3.2  میلیون کروم ‌کست شده و این در حالی است که اپل در همین زمان 1.7 میلیون اپل تی‌ وی فروخته است. این آمار توسط شرکت تحلیل بازار IHS اعلام شده است.

بنا به اعلام IHS، تفاوت قیمت بین این دو دستگاه باعث شده تا فروش کروم‌ کست بیشتر باشد. هم اکنونقیمت اپلتی ‌وی 149 دلار و کروم‌ کست فقط 35 دلار تعیین شده است. علاوه بر این، بر اساس گزارش IHS این اولین باری است که فروش Chrome Cast از Apple TV پیشی گرفته، اما با این وجود گزارش ‌های دیگری نیز از قبل منتشر شده که بر طبق این گزارش‌ ها اعلام شده بود کروم ‌کست از سه ‌ماهه سوم سال 2015 تا کنون فروش بیشتری را نسبت به رقیب خود داشته است. بر اساس اعلام گزارشی دیگری از یک موسسه تحلیلگر صنایع که در ماه نوامبر 2015 منتشر شده، گوگل 35 درصد از سهم بازار دستگاه‌ های استریم دیجیتال را در اختیار دارد.

کروم کست گوگل

همچنین لازم به ذکر است که شرکت تحلیل بازار Park Associates در اواخر سال 2014 بیان داشته که بر طبق اعلام Roku حدود 46 درصد از دستگاه ‌های استریم دیجیتال در آمریکا به فروش رفته‌ اند.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کروم کست گوگل  برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

7 دیدگاه

  1. محمد

    جولای 9, 2016 در 11:41 ب.ظ

    جالب ترین اتفاق برای گوگل و بدترین اتفاق برای اپل شاید همین خبر فروش بالای محصولات کروم کست باشد که نشان می دهد قیمت پایین در این محصولات چه تاثیر عمده ای بر فروش دارد و امیدوارانه گوگل به کروم کست نگکاه می کند تا فروش خود را بهتر کند و ارام ارام از محصولات خود را با فروش بالا و بهترین قیمت از اپل ، بازار را قبضه کند
    ممنون از ای تی بازار

  2. حسن

    جولای 9, 2016 در 1:32 ب.ظ

    با سلام و خسته
    این کروم‌ کست گوگل با طراحی زیبا و رنگ زیباو همچنین یک دستگاه به منظور استریم محتوا است که به عنوان رقیبی برای اپل تی ‌وی نیز محسوب می‌شود و با قیمت مناسب بخه فروش میرسد امیدوارم این محصول کروم کست گوگل به زودی در ای تی بازار برای فروش قرار بگیرهع ممنون از ای تی بازار برا اطلاع رسانی خوب از تکنولوژی

  3. میلاد

    جولای 3, 2016 در 2:22 ب.ظ

    با سلام
    کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی بوده و Chrome Cast که یک گجت به منظور استریم محتوا است در سه ماهه اول 2016 فروشی دو برابر Apple TV داشته است. گوگل با معرفی کروم‌ کست (Chrome Cast) به جمع تولید کنندگان دستگاه‌ های استریم دیجیتال پیوست و اکنون بر طبق گزارش‌ هایی که به تازگی منتشر شده،

  4. ماهان

    جولای 2, 2016 در 3:57 ب.ظ

    با سلام
    کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی.کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی بوده و Chrome Cast که یک گجت به منظور استریم محتوا است در سه ماهه اول 2016 فروشی دو برابر Apple TV داشته است.

  5. زینب

    جولای 1, 2016 در 11:30 ب.ظ

    کروم کست گوگلو از سایت ای تی بازار خریدم و واقعا ازش راضیم انصافا دستگاه خوبیه دستشون درد نکنه کارمو راحتتر کردن

  6. معراج

    ژوئن 29, 2016 در 3:54 ب.ظ

    با سلام
    کروم کست گوگل رقیب سختی برای اپل تی وی.
    کروم‌ کست گوگل یک دستگاه به منظور استریم محتوا است که به عنوان رقیبی برای اپل تی ‌وی نیز محسوب می‌شود. حال بر اساس گزارش ‌های جدید از فروش سه ماهه نخست سال میلادی جاری دو دستگاه یاد شده، محصول گوگل توانسته از رقیب اپلی خود پیشی بگیرد. گوگل در بازه زمانی مورد اشاره موفق به فروش 3.2 میلیون کروم ‌کست شده و این در حالی است که اپل در همین زمان 1.7 میلیون اپل تی‌ وی فروخته است. این آمار توسط شرکت تحلیل بازار IHS اعلام شده است.بنا به اعلام IHS، تفاوت قیمت بین این دو دستگاه باعث شده تا فروش کروم‌ کست بیشتر باشد. هم اکنون قیمت اپل تی ‌وی 149 دلار و کروم‌ کست فقط 35 دلار تعیین شده است. علاوه بر این، بر اساس گزارش IHS این اولین باری است که فروش Chrome Cast از Apple TV پیشی گرفته،

  7. علی میرزایی

    ژوئن 12, 2016 در 9:44 ق.ظ

    کروم کست گوگل رو استفاده کردم و از این Chrome Cast راضی بودم الحق که دستگاه خوبیه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار