Connect with us

کسب بیشترین درآمد از TikTok

منتشر شده

در

از TikTok پول بیشتری می خواهید؟ ویدیوهای طولانی تولید کنید

سال 2016 با آمدن TikTok کمتر کسی فکر می کرد که این نرم افزار جزء چهار پلتفرم محبوب گوشی های هوشمند شود. بعد از گذشت شش سال تیک تاک قدرتمندتر از گذشته شده است که اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک در تلاش هستند که از این پلتفرم هوشمند جلو بزنند. راه های مختلفی برای کسب درآمد از تیک تاک وجود دارد اما اکنون این شرکت درحال آماده کردن قانون جدیدی است که تمام افراد فعال بتوانند راحت تر از این پلتفرم کسب درآمد کنند. اکثر ویدیوهای TikTok کمتر از یک دقیقه هستند اما به نظر می رسد که این شرکت میخواهد تغییراتی را ایجاد کند.

کسب درآمد در تیک تاک با ساخت محتوای بلند مدت

به نظر می رسد پلتفرم تیک تاک قرار است اشتراک گذاری ویدیو با مدت زمان طولانی تر از یک دقیقه را  امکان پذیر کند که به سازندگان محتوا در این پلتفرم انگیزه می دهد تا برای ویدیوهای طولانی تر تلاش کنند و بتوانند کسب درآمد بیشتری از TikTok داشته باشند. یکی از دلایل محبوبیت تیک تاک اشتراک گذاری ویدیوهایی با مدت زمان کوتاه می باشد که دیگر شرکت هایی مانند گوگل و متا برای افزایش امکانات خود ویژگی بارگذاری ویدیو با مدت زمان کوتاه را برای پلتفرم های خود یعنی یوتیوب و اینستاگرام اضافه کردند.

کسب درآمد با TikTok
کسب درآمد با TikTok

برکسی پوشیده نیست که ویژگی ویدیو کوتاه در یوتیوب و اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک راه اندازه شده است بنابراین TikTok تلاش می کند تا حدی به سمت ویدیوهای طولانی تر حرکت کند و رقیبان خود را غافلگیر کند. زمانی که تیک تاک برای اولین بار شروع به کار کرد کاربران می توانستند حداکثر ویدیوهایی با 15 ثانیه را به اشتراک بگذارند اما با گذشت چند سال مدت زمان ویدیو ها به یک دقیقه افزایش پیدا کرد و در سال 2021 به حداکثر زمان سه دقیقه افزایش یافت.

رقابت TikTok با یوتیوپ و اینستاگرام
رقابت TikTok با یوتیوب و اینستاگرام

شرایط کسب درآمد از تیک تاک

برخلاف یوتیوب و تیک تاک کسب درآمد از اینستاگرام خیلی راحت تر می باشد و نباید قوانین سرسختانه را پشت سر گذاشت. برای کسب درآمد از TikTok مانند یوتیوب باید قوانین مورد نظر این شرکت را داشته باشید. برای کسب درآمد مستقیم در تیک تاک باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشید و تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر از 10000 نفر باشد و حداقل 100000 بازدید در 30 روز گذشته را داشته باشید. شرکت TikTok در اعلامیه رسمی خود بیان می کند که ویژگی جدید به سازندگان کمک می کند تا خلاقیت خود را تقویت کنند و راه های بیشتری برای کسب درآمد از محتوای خود در این پلتفرم پیدا کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار