Connect with us

کلاب هاوس به طور رسمی برای اندروید عرضه شد

منتشر شده

در

کلاب هاوس به طور رسمی برای اندروید عرضه شد

سرانجام نسخه بتای کلاب هاوس به طور رسمی برای اندروید عرضه شد. بعد از یک سال که این برنامه به صورت انحصاری برای iOS و گوشی آیفون و آیپد عرضه شده بود حالا می توان از نسخه رسمی آن برای گوشی و تبلت اندرویدی هم استفاده کرد. هر چند این نسخه هم فعلا برای کاربران در آمریکا عرضه شده است اما به زودی برای کاربران دیگر کشورها نیز در دسترس خواهد بود. این برنامه توانست مدت کوتاهی محبوبیت زیادی را به دست اورد اما دسترسی محدود آن فقط برای کاربران آی یو اس وجود داشت. هر چند نسخه های غیر رسمی آن برای اندروید هم عرضه شده بود اما این بار نسخه بتای این برنامه به صورت رسمی از طرف خود کلاب هاوس عرضه شده و این به معنای موفقیت این برنامه برای عرضه گسترده می باشد.

نسخه اندرویدی کلاب هاوس

گوشی موبایل هوشمند

عرضه نسخه اندروید Clubhouse به صورت محدود

اینکه در ابتدا کلاب هاوس فقط برای اندورید عرضه شده بود به دلیل این بود که ایرادات برنامه در اشل کوچک تری گرفته شود. کاربران گوشی هوشمند در سراسر جهان از اندروید استفاده بیشتری می کنند تا iOS. حالا کلاب هاوس با انتشار یک بیانیه در خصوص عرضه نسخه اندروید این اپلیکیشن اعلام کرد قصد داریم در هفته ‌های آینده بازخورد جامعه را جمع‌ آوری کنیم و به برطرف کردن مشکل ‌ها و اضافه کردن قابلیت ‌های جدید از جمله سیستم پرداخت بپردازیم.

همچنین در این بیانیه آمده که بیشترین درخواست کاربران در این مدت اخیر، عرضه نسخه اندرویدی Clubhouse بوده است و در هفته ‌های آینده نسخه رسمی Clubhouse برای تمام کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد. در حال حاضر فقط کاربران آمریکایی می ‌توانند نسخه بتای کلاب هاوس برای سیستم عامل اندروید را دانلود کنند، اما کاربران دیگر کشورها نیز قادر خواهند بودند در صفحه گوگل پلی کلاب هاوس، مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند تا به محض انتشار نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید به آن دسترسی داشته باشند.

عرضه نسخه اندروید Clubhouse به صورت محدود

نحوه دسترسی به برنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس یک پلتفرم بر مبنای گفتگوی صوتی است. چه در نسخه عرضه شده برای گوشی موبایل آیفون و چه در نسخه اندرویدی این برنامه، کاربر برای پیوستن به کلاب هاوس باید یک دعوتنامه از سوی کاربری که از قبل در این برنامه حضور داشته دریافت کند. با حضور در برنامه کاربر می تواند در اتاق های گفتگو شرکت کند و با دیگران به بحث و تبادل نظر بپردازد. همچنین هر کاربر می تواند موضوع دلخواه خود را نیز به عنوان یک عنوان برای یک اتاق گفتکو در نظر گرفته و شخصا اقدام به راه اندازی یک روم در کلاب هاوس نماید.

 

نحوه دسترسی به برنامه کلاب هاوس

افزایش محبوبیت کلاب هاوس باعث شد شرکت ‌های بزرگ حوزه‌ فناوری سراغ توسعه‌ سرویسی برای رقابت با کلاب هاوس بروند. توییتر قابلیت اسپیسز را در دسترس اکثر کاربران قرار داده و دیسکورد میزبان Stage Channels شده و فیسبوک، اسپاتیفای، اسلک، لینکدین و حتی ردیت در حال اضافه‌ کردن سرویس چت صوتی به پلتفرم ‌های خود هستند. در مورد اینکه کلاب هاوس چیست و چطور کار می کند پیش تر در آی تی بازار صحبت کرده بودیم.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. زارعی

    می 11, 2021 در 10:17 ق.ظ

    من اندروید هستم و قبل از اینکه نسخه رسمی کلاب هوس بیاد از نسخه غیر رسمی ایرانی استفاده میکردم که کلاب هوز بود و فقط نمیتونستم دعوتنامه بفرستم ولی خب فرقی نداشت با خود کلاب هوس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار