کنسول بازی

کنترل واقعیت مجازی ولو ناکلز EV2 با سنسور جدید معرفی شد

کمپانی Valve یکی از شرکت تولید کننده بازی ‌های کامپیوتری بازار کنسول بازی، سال 2017 کنترل‌ های مخصوص واقعیت مجازی خود را با نام Knuckles برای گیمر ها عرضه نمود؛ اکنون این شرکت نسخه جدید این کنترل VR را با نام EV2 معرفی کرده است که نسبت به نسخه قبلی دارای قابلیت های جدیدتری می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کنترل واقعیت مجازی ولو ناکلز EV2

لیست قیمت گیم پد

کلید های کنترل واقعیت مجازی ولو ناکلز EV2 مجددا اصلاح شده اند و سنسور‌های جدید تری در آن تعبیه شده‌ است؛ که می توانند حرکت انگشتان کاربر را به همراه میزان فشار وارد شده از دست را محاسبه کنند، و سپس اطلاعات را به بازی منتقل نمایند. همچنین تاچ پد به کار رفته در Knuckles EV2 نسبت به نسخه‌ قبلی بسیار کوچک تر بوده، و به کلید پیگیری بیضی شکل تبدیل شده که می تواند لمس و یا فشار دست کاربر را حس کند؛ علاوه بر این یک جوی استیک و کلید های استاندارد دایره‌ ای نیز روی ناکلز EV2 تعبیه شده است.

کنترل واقعیت مجازی ولو

کنترل واقعیت مجازی ولو ناکلز EV2 در قسمت کناری دارای یک بند قابل تنظیم است که کاربر می تواند بدون نگرانی از افتادن Knuckles EV2 آن را رها کند، تغییرات ایجاد شده و سیستم ‌های جدید بکار گرفته شده در این کنترلر‌ها، باعث شده توسعه دهندگان بتوانند در بازی‌ ها به کاربران اجازه دهند وسایل و اشیاء مختلف را از محل به خصوصی برداشته یا آنها را فشار دهند.

دسته واقعیت مجازی ولو ناکلز EV2

عمر باتری دسته VR EV2 نیز نسبت به نسخه قبلی ارتقاء یافته است به طوری که کاربر می تواند تا 6 ساعت از آن استفاده کند و از بازی لذت ببرد. شرکت Valve برای نشان دادن قابلیت ‌های این دسته واقعیت مجازی، یک بازی طراحی کرده که در دنیای بازی پرتال اجرا خواهد شد.

دسته واقعیت مجازی ولو EV2

با توجه به اینکه هم اکنون توسعه دهندگان ویژگی‌ های مختلف دسته واقعیت مجازی ناکلز EV2 را بررسی می‌ کنند، ولی هنوز اطلاعاتی برای عرضه نسخه نهایی EV2 برای دیگر کاربران اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کنترل واقعیت مجازی ولو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سنسور به کار رفته دسته واقعیت مجازی ناکلز EV2 بی نظیره واقعا لذت بازی برای ما گیمرها دو برابر می کنه لایک خبر جدید و جالبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا