Connect with us

کنسول بازی اپل تا سال آینده عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

کنسول بازی اپل تا سال آینده عرضه خواهد شد

کنسول بازی اپل بر اساس اخباری که منتشر شده است تا سال آینده رونمایی خواهد شد. شایعاتی که منتشر شده نشان می دهد شرکته اپل تصمیم دارد برای اولین بار نسخه اپل تی وی گیمینگ را آماده تولید یا عرضه کند. تمرکز اصلی اپل تی وی جدید بر روی گیمینگ بوده با برخورداری از یک تراشه پرسرعت تر و ریموت آپیدیت شده، گزینه مناسبی را برای گیمرها و طرفداران بازی های کامپیوتری و آنلاین عرضه خواهد کرد.

یک خبرنگار با نام مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده است که اپل قصد دارد تا سال آینده اپل تی وی مبتنی بر گیمینگ را با برخورداری از یک ریموت برای اجرای بازی و همچنین یک تراشه قدرتمند عرضه کند. این خبر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کنسول های بازی که در سال 2021 قرار بود روانه بازار شوند، بگذارد.

کنسول بازی اپل سال آینده معرفی می شود

لیست قیمت کنسول بازی

کنسول بازی اپل یا اپل تی وی گیمینگ

اوایل سال 2020 بود که یک افشاگر اخبار فناوری در یک توییت اعلام کرد که اپل قصد دارد یک نمونه اپل تی وی با تراشه A14 و A13 با سرعت پردازش بسیار بالا تولید کند. اما مشخص نکرد که این تلویزیون اپل هر دو تراشه را به کار خواهد گرفت یا فقط از یکی از آنها استفاده خواهد کرد.

در این میان اعلام کرد که کمپانی اپل قصد دارد بازی هایی را در سطح کیفی مشابه با بازی های کنسول های فعلی همچون بازی های پلی استیشن و بازی های ایکس باکس رونمایی کند. این بازی ها  که احتمال می رود برای استفاده در اپل آرکید که یک سرویس اختصاصی اپل است به کار خواهند رفت،  با اطلاعاتی که در مورد تلویزیون های اپل داریم، قابل اجرا بر روی اپل تی وی های قبلی نیستند.

کنسول بازی اپل یا اپل تی وی گیمینگ

کنسول بازی اپل یک شروع دوباره

شاید کمتر کسی بداند که اپل بیش از 20 سال پیش کنسول بازی داشته است. اما در آن زمان نه تنها یک پیشرفت برای این کمپانی خوشنام نبوده بلکه یک شکست محض محسوب می شده. هرچند در آن زمان از سخت افزار خوبی برای این کنسول بازی بهره گرفته شده بود اما باز هم “پیپین” نتوانست موفقیتی را در عرصه بازی های کامپیوتری و صنعت پرطرفدار گیمینگ به دست بیاورد. همزمان با عرضه کنسول بازی اپل در سال 1995، کنسول بازی پلی استیشن هم با قیمتی خیلی کمتر عرضه شد و در رقابت نابرابری با هم قرار گرفتند.

کنسول بازی اپل یک شروع دوباره

بحث ورود اپل به حوزه گیمینگ همیشه مطرح بوده و با هر بار عرضه یک کنسول بازی بار دیگر شایعاتی بر سر زبان ها می افتد. اما این بار ظاهرا اپل تی وی گیمینگ می خواهد به وقوع بپیوندد تا صنعت بازی هم از حضور قدرتمند اپل همچون دیگر حوزه ها بی نصیب نماند. هرچند در حال حاضر تعداد زیادی بازی وجود دارند که قابل اجرا بر روی آیپد و آیفون هستند اما کنسول بازی بحثی جداگانه دارد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. نسرین

    ژانویه 2, 2021 در 11:33 ق.ظ

    اپل همیشه نسبت به بقیه کمپانی ها پیشرو بوده و با وجود شکست های متعدد از همه بهتر بوده، مطمِنن این کنسول بازی یکی از بهتری ها خواهد شد و از ایکس باکس و پلی استیشن جلو خواهد زد و با کیفیت فوق العاده ای عرضه بازار میشه و روز به روز هم بازی های متنوع تری میسازه، و عالی میشه که به بقیه محصولات هم متصل بشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار