Connect with us

کوچکترین پرینتر دنیا به اندازه یک قلم، بزودی عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

عرضه کوچکترین پرینتر قلمی دنیا به زودی

پرینتر Selpic P1 به عنوان کوچکترین چاپگر در جهان معرفی شد و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. این چاپگر که شبیه یک قلم است را با لمس سطوح مختلف می توانید هر آنچه را قلم از روی سطوح اسکن می کند، چاپ نمایید. این محصول جدید و جالب که ساخت یک شرکت در کالیفرنیاست به عنوان کوچکترین چاپگر جهان شناخته می شود. چاپگر Selpic P1 که از سیستم جوهر افشان پشتیبانی می کند می تواند نیاز شما به چاپ اسناد و مدارک یا نوشته ها و عکس های روی سطوح مختلف را به آسانی با ابزار کوچکی که در دسترس می گیرید برطرف کند. پرینتر سلپیک پی 1 می تواند تصاویر، متن، بارکد و QR کد های روی هر سطحی مثل چرم، کاغذ، چوب، پارچه و غیره را اسکن و پرینت بگیرد.

مشخصات فنی پرینتر سلپیک پی 1

لیست قیمت پرینتر

مشخصات فنی چاپگر Selpic P1

این پرینتر کوچک اما کاربردی چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی اجازه چاپ به شما می دهد. همچنین در حین چاپ می تواند از راست به چپ یا چپ به راست تغییر جهت دهد. این دستگاه که جزء ماشین های اداری محسوب می شود، همچنین توانایی خواندن و چاپ چند خط یا یک خط را دارد. پرینتر سلپیک پی 1 از رزولوشن 600*600 دی پی آی پشتیبانی می کند و دارای نازل های 300 با فاصله 0.002 اینچی می باشد. طبق گفته شرکت سازنده این دستگاه هر نازل می تواند 18 میلیون پاشش را در ثانیه داشته باشد که باعث دقت بالای جزئیات می شود.

 

ویژگی های بی نظیر کوچکترین پرینتر دنیا سلپیک پی 1

ویژگی های بی نظیر کوچکترین پرینتر دنیا

از بارز ترین و جذاب ترین ویژگی های این پرینتر دستی که آن را از مدل های دیگر پرینتر متمایز می کند این است که نیاز به گجت هوشمند مثل موبایل یا کامپیوتر برای اسکن کردن نخواهید داشت. نکته جالب توجه دیگر در مورد پرینتر Selpic P1 این است که قادر به تبدیل گفتار به نوشتار نیز می باشد و شما با خواندن یک متن می توانید آن را به متن تبدیل کرده و با کلیک بر روی یک دکمه آن را چاپ کنید. ضمنا یک اپلیکیشن برای موبایل وجود دارد که همزمان با خرید آن به همراه پرینتر می توانید برای چاپ و لایه بندی نوشته نیز از آن استفاده کنید و همچنین محتوای مورد نظر خود را تهیه کنید. در حال حاضر قیمت پیش بینی شده برای این پرینتر دستی کوچک حدود 99 دلار است که به همراه کارتریج آن با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. تعویض کارتریج این دستگاه بسیار آسان و زود انجام می شود. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آناشید عباسی

    جولای 30, 2020 در 12:25 ب.ظ

    این پرینتر Selpic P1 چقدر باحاله، قیمت آنچنان خفن و بالایی نداره ولی واقعا خیلی کاربردی و زیباست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار