قطعات کامپیوتر

کیبورد بی سیم گیمینگ کولرمستر SK621 دارای کلیدهای مکانیکی

پس از ریزر و ایسوس شرکت کولر مستر یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم جانبی گیمینگ محسوب می شود که با تولید قطعات سخت افزاری قدرتمند توانسته بازار خوبی را برای خود رقم بزند، کیبورد بی سیم SK621 نیز جدیدترین محصول مخصوص بازی این شرکت بوده که با داشتن طراحی زیبا و مدرن گیمرها را هدف قرار داده است.

کیبورد وایرلس گیمینگ کولرمستر sk621 رونمایی شد

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

کیبورد مکانیکی SK621 اولین صفحه کلید وایرلس کمپانی Cooler Master است که با طراحی نوآورانه خود رقیبی جدی برای کیبوردهای مخصوص بازی ریزر خواهد شد، همچنین وجود یک قاب پلاستیکی با ورق آلومینیومی سبب می شود برخی ظرافت های ظاهری آن حفظ و وزن آن کاهش یابد.

کیبورد گیمینگ کولر مستر SK621 دارای نورپردازی و متفاوت :

صفحه کلید گیمینگ کولر مستر SK621 با داشتن طراحی و نورپزدازی بی نظیر می تواند نظر گیمرهای سخت پسند را به خود جذب کند، البته کاربرانی که علاقمند به بازی در محیط تاریک هستند نیز با خرید این کیبورد مخصوص بازی می توانند لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند.

جدیدترین کیبورد وایرلس مخصوص بازی کولرمستر sk621

چرا که نور پس زمینه این کیبورد گیمینگ کولر مستر از طریق یک برنامه قابل شخصی سازی بوده و به راحتی می توانید رنگ نور پردازی آن را طبق نظر و سلیقه خود تنظیم کنید.

کیبورد وایرلس مخصوص بازی کولرمستر SK621

کمپانی کولر مستر صفحه کلید بلوتوثی SK621 را به 65 کلید مکانیکی مجهز کرده است که علاوه بر دوام بالا بسیار روان خواهد بود علاوه بر این طراحی هیبریدی کیبورد وایرلس SK621 عملکرد خوبی را در دسترس شما قرار می دهد؛ جدیدترین کیبورد گیمینگ Cooler Master با هر بار شارژ با نور پردازی مداوم می تواند تا 14 ساعت در اختیارتان قرار بگیرد ولی بدون نور پس زمینه با هر بار شارژ کامل تا  4 ماه فعال خواهد بود.

قیمت کیبورد وایرلس مخصوص بازی کولرمستر sk621

وجود یو اس بی تایپ C نیز در صفحه کلید مخصوص بازی SK621 عملکرد کارآمدی را برای شما به همراه خواهد داشت. طبق اعلام شرکت کولر مستر کیبورد گیمینگ SK621 از تاریخ 7 مه 2019 با قیمت 119.99 دلار به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد، علاقمندان هم می توانند پس از عرضه این صفحه کلید بی سیم مخصوص بازی را از سایت آمازون به صورت رسمی خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کیبورد های گیمنگ با نورپردازی زیبایی که دارند نظر هر خریداری رو به می تونن به خودشون جلب کنن من واقعا لذت می برم از کارکردن با این صفحه کلیدهای رنگارنگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا