Connect with us

کیبورد وایرلس گیمینگ کورسیرK57 با قابلیت اتصال به تلویزیون

منتشر شده

در

کیبورد وایرلس گیمینگ کورسیرk57 با قابلیت اتصال به تلویزیون

با توجه به اینکه بازار گیمینگ این روزها بسیار گرم و پر تلاطم است؛ تولیدکنندگان قطعات کامپیوتر با تولید جدیدترین قطعات جانبی مخصوص بازی توانستند نظر بسیاری از گیمرها را به محصولات خود جلب کنند. کمپانی کورسیر نیز به تازگی یکی دیگر از کیبوردهای گیمینگ را روانه بازار کرده است، که با مجهز بودن به نورپردازی RGB هیجان بازیکنان را در حین بازی دو برابر خواهد کرد.

کیبورد وایرلس گیمینگ کورسیرk57 معرفی شد

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

طراحی کیبورد مخصوص بازی کورسیر K57 RGB به صورت بی سیم بوده؛ و کلیدهای نرم و منحصر به فرد آن نیز سبب افزایش سرعت عمل گیمرها در حین بازی خواهد شد؛ البته وجود نور پردازی RGB در بین کلیدها علاوه بر هیجان لحظات خوبی را برای گیمرها رقم می زند، شایان ذکر است نورپردازی RGB به صورت سفارشی تعریف شده است و کاربر می تواند طبق سلیقه و نظر خود رنگ و تم های آن را انتخاب کند.

کیبورد گیمینگ کورسیرK57 مجهز به فناوری Slipstream Wireless :

باتری قدرتمند کیبورد گیمنگ کورسیر K57 RGB پس از یک بار شارژ شدن تا 35 ساعت صفحه کلید را فعال نگه خواهد داشت، در صورت روشنایی RGB نیز به صورت طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید. برخلاف سایر کیبورد های بی سیم بازار قطعات کامپیوتر، تاخیری در اتصال با دیوایس در این کیبورد گیمینگ موجود نمی باشد، به طوری که سرعت اتصال آن زیر 1 میلی ثانیه اعلام شده است؛ در واقع این اولین صفحه کلید مخصوص بازی کمپانی کورسیر است که از فناوری سرعتی Slipstream Wireless بهره می برد

کیبورد وایرلس گیمینگ کورسیرk57

با کیبورد کورسیرK57 می توانید بر روی میز یا در نقاطی دور تر از میز به بازی یا انجام کارهای خود بپردازید، همچنین علاوه بر اتصال بی سیم می توانید این صفحه کلید را از طریق بلوتوث به کامپیوتر متصل نمایید؛ البته اتصال این کیبورد به تلویزیون و گوشی موبایل های هوشمند نیز برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

قیمت کیبورد وایرلس گیمینگ کورسیرk57

شش کلید قابل برنامه ریزی صفحه کلید گیمینگ K57 عملکردی بهتری را در حین بازی در اختیار گیمرها قرار می دهد، و کلید کاهش و افزایش صدا این امکان را به شما می دهد تا بدون توقف بازی، تنظیمات صدا را اعمال نمایید. کمپانی کورسیر بخشی برای استراحتگاه دست ها در پایین این محصول در نظر گرفته است، که در صورت عدم استفاده می توانید آن را از صفحه کلید جدا کنید. با توجه به خبرهای منتشر شده نیز احتمالا کیبورد گیمنگ کورسیر K57 RGB در بازار قطعات کامپیوتر با قیمت 100 دلار فروخته شود.

لیست قیمت کیبورد کورسیر

ا دیدگاه

  1. علیرضا

    آگوست 25, 2019 در 10:30 ق.ظ

    مثل همیشه خبر خوب و کاملی بود و از اینکه قیمت محصول رو اعلام می کنید متشکرم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار