Connect with us

کیبورد گیمینگ شارکون اسکیلر SGK4 دارای طراحی زیبا و کلاسیک

منتشر شده

در

کیبورد گیمینگ شارکون اسکیلر SGK4 دارای طراحی زیبا و کلاسیک

کمپانی شارکون یکی دیگر از جدیدترین کیبورد های مخصوص بازی خود را با نام SKILLER SGK4 برای گیمرها معرفی کرد، این صفحه کلید علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد مجهز به نور پس زمینه RGB نیز می باشد که کاربر می تواند از طریق نرم افزار SGK4 که مختص سیستم عامل ویندوز است، آن را تنظیم و سفارشی کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیبورد مخصوص بازی شارکون SKILLER SGK4

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

لازم به ذکر است افکت ها، رنگبندی ها، سیگنال ها و میزان روشنایی از طریق نرم افزار SGK4 موجود در کیبورد گیمینگ شارکون اسکیلر SGK4 نیز قابل تنظیم خواهد بود. کمپانی Sharkoon برای راحتی مچ دست کاربران در ساخت این صفحه کلید مخصوص بازی از طراحی کلاسیک استفاده کرده است.

کیبورد مخصوص بازی شارکون

بدنه کیبورد گیمینگ شارک ون SKILLER SGK4 دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد همچنین کلید های individual نیز قابل تنظیم خواهند بود و می تواند دستورات جدیدی را دریافت کنند. زمان پاسخ دهی و اعمال رفتار یک کلید تا بیش از 1000 هرتز قابل تنظیم خواهد بود.

کیبورد گیمینگ شارکون

گیمرها می توانند همه تغییرات و تنظیمات کیبورد گیمینگ شارکون اسکیلر SGK4 را در 4 پروفایل مختلف در حافظه آن ذخیره کنند؛ این پروفایل با تنظیم بر روی یک دکمه اختصاصی در طول بازی در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. همچنین کاربر می تواند این پروفایل ها را در سیستم خود از طریق نرم افزار مربوطه ذخیره سازی نماید؛ این کیبورد گیمینگ می تواند از طریق یک سیم USB به طول 180 سانتیمتر به سیستم گیمرها نیز متصل شود.

کیبورد گیمینگ شارکون SKILLER SGK4

کیبورد مخصوص بازی شارکون SKILLER SGK4 به 12 کلید تابع یا Function بهره مند شده است که دسترسی سریع به امکانات مختلف را برای گیمرها فراهم می کند. قیمت این کیبورد گیمینگ شارکون هم اکنون در بازار قطعات کامپیوتر برابر با29.99یورو می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد کامپیوتر شارکون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سجاد حسینی

    آگوست 1, 2018 در 10:45 ق.ظ

    کیبورد گیمینگ شارکون اسکیلر SGK4 از نظر ظاهری تقریبا شبیه صفحه کلید مخصوص بازی ایسوس ولی قیمتش خیلی گرونه واسه ما گیمر های مقرون به صرفه نیست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار