Connect with us

کیبورد گیمینگ کولر مستر در دو مدل حرفه ای رونمایی شد

منتشر شده

در

کیبورد گیمینگ کولر مستر در دو مدل حرفه ای رونمایی شد

رونمایی دو مدل از جدیدترین کیبورد های مخصوص بازی کولر مستر سری Tenkeyless با نام های MK730 و CK530 به تازگی انجام شد، طبق اعلام شرکت سازنده این صفحه کلیدها با قابلیت هایی که دارند می تواند نظر اکثر گیمر های حرفه ای را به خود جذب کنند و فروش خوبی را در بازار آی تی داشته باشند.

کیبورد گیمینگ کولر مستر mk730 در بازار آی تی

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

کمپانی کولر مستر یکی از شرکت های تولید کننده قطعات و لوازم جانبی گیمینگ به شمار می رود که تاکنون توانسته فروش خوبی را در بازار گیمینگ از آن خود کند، هم اکنون این شرکت فعال می خواهد با عرضه کیبورد های گیمینگ MK730 و CK530 بار دیگر باعث گرمی بازار آی تی شود و نیاز گیمر ها حرفه ای و سخت پسند را برطرف نماید.

کیبورد گیمینگ کولر مستر mk730

ویژگی های کیبورد گیمینگ کولر مستر MK730 و CK530 :

کیبورد مخصوی بازی MK730 با داشتن یک بخش نرم قابل شستشو مانع از آسیب دیدن مچ دست گیمرها در هنگام گیمینگ می شود و لذت بازی را برای آنها دو برابر خواهد کرد؛ در واقع این طراحی منحصر به فرد مینیمالیستی سبب می شود اکثر گیمرها این کیبورد حرفه ای را را خریداری کنند. شرکت کولر مستر کیبورد گیمینگ MK730 را به نوار نورانی نیز مجهز کرده است، البته امکان تنظیم و شخصی سازی رنگ ها از طریق نرم افزار Cooler Masters برای کاربران فراهم خواهد بود.

کیبورد گیمینگ کولر مستر mk730 رونمایی شد

سوییچ های بادوام و مقاوم یکی دیگر از ویژگی های این صفحه کلید کولر مستر می باشد بدین ترتیب گیمرها می توانند به مدت چند سال از کیبورد MK730 استفاده نمایند. البته شایان ذکر است وجود کابل یو اس بی نوع C در این مدل به شما این امکان را می دهد که آن را به راحتی به هر دستگاهی که از کابل USB Type-C پشتیبانی می کند متصل نمائید.

رونمایی کیبورد گیمینگ کولر مستر ck530

دومین کیبورد گیمینگ جدید کولر مستر که با نام CK530 معرفی شد نسبت به مدل MK730 دارای اندازه کوچک تری می باشد که بر روی یک صفحه آلمینیومی تعریف شده است همچنین موجود بودن کلید های مکانیکی با نورپردازی حرفه ای در این صفحه کلید باعث پیروزی گیمرها در بازی خواهد شد.

قابلیت کیبورد گیمینگ کولر مستر ck530

قیمت کیبورد گیمینگ کولر مستر MK730 و CK530 طبق اعلام کمپانی Cooler Master به ترتیب برابر با 120 و 70 یورو می باشد که به زودی برای گیمر ها به بازار قطعات کامپیوتر عرضه می شود.

ا دیدگاه

  1. مهسا

    فوریه 18, 2019 در 10:52 ق.ظ

    کیبورد های گیمینگ کولر مستر MK730 و CK530 کی وارد بازار ایران میشه چطوری میشه این صفحه کلید هارو خریداری کرد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار