راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

کیس مفهومی Tristellar یک سیستم گیمینگ جدید

در نمایشگاه CES 2015 ، کمپانی مطرح Deepcool از یک کیس مفهومی با طراحی خیره کننده رونمایی کرده بود که Tristellar نام داشت. این کیس خاص به سه بخش تقسیم شده که هر کدام از بخش ها وظیفه نگهداری از سخت افزار های مرتبط به خود را ایفا می کنند. یکی از این سه قسمت محل قرارگیری یک مادربرد با استاندارد Mini-ITX و یک سیستم خنک کننده آبی 120 میلی متری می باشد، بخش دیگر برای استفاده از یک منبع تغذیه و دو عدد هارد دیسک 3.5 اینچی بهینه شده و در نهایت بخش سوم میزبان دو عدد کارت گرافیک فول سایز 12 اینچی و سه عدد درایو ذخیره سازی 2.5 اینچی است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

کیس مفهومی Tristellar یک سیستم گیمینگ جدید

در بخش مرکزی، تمامی سخت افزار ها از طریق یک قطعه مخصوص به هم متصل شده اند. نکته جالب سیستم گردش هوای جداگانه برای هر یک از این قسمت ها می باشد که در پایین آمدن دمای کاری قطعات اصلی بسیار موثر عمل می کند. به تازگی هم شرکت معروف CyberPowerPC با بهره مندی از این کیس زیبا، اقدام به معرفی سیستم گیمینگ جدید خود با عنوان Trinity نموده است.

کیس مفهومی Tristellar یک سیستم گیمینگ جدید

این شرکت سه مدل از این سیستم گیمینگ را در قیمت های مختلف و پیکربندی های متنوع عرضه کرده که همگی به سیستم عامل ویندوز 8.1 مجهز شده اند. این مدل ها شامل Trinity 100 با قیمت 955 دلار ، Trinity 200 با قیمت 1340 دلار و Trinity Extreme با قیمت 1795 دلار می باشند. در ادامه می توانید مشخصات سخت افزاری هریک از این سه مدل را مشاهده کنید. در ضمن CyberPowerPC اعلام کرده که سخت افزار این سه محصول با توجه به لیست ارائه شده مخصوص برای هرکدام از آنها، توسط خریداران قابل تغییرند یعنی پردازنده های مرکزی و گرافیکی مختلفی از AMD و اینتل و همینطور ابزار های ذخیره سازی اضافی و حافظه های رم بالاتر را می توان با توجه به لیست سفارش داد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام، کیس مفهومی Tristellar کیس فوق العاده زیبایی است اما یکم جاگیر است، ین کیس خاص به سه بخش تقسیم شده که هر کدام از بخش ها وظیفه نگهداری از سخت افزار های مرتبط به خود را ایفا می کنند.نکته جالب و خیلی خوب این کیس سیستم گردش هوای جداگانه است که برای هر یک از سیستم ها تعبییه شده است،ممنون از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام. این کیس دارای طراحی زیبا است و به خاطر همین کاربران زیادی رو جذب خودش کرده.کیس مفهومی Tristellar یک سیستم گیمینگ جدید: در نمایشگاه CES 2015 ، کمپانی مطرح Deepcool از یک کیس مفهومی با طراحی خیره کننده رونمایی کرده بود که Tristellar نام داشت. این کیس خاص به سه بخش تقسیم شده که هر کدام از بخش ها وظیفه نگهداری از سخت افزار های مرتبط به خود را ایفا می کنند.

  3. درود بر آی تی بازار! کیس مفهومی Tristellar یکی از جالب ترین ایده هایی بود که تابحال دیدم.مخصوصا در زمینه ی گیمینگ که هر روز در حال پیشرفت هستش. این جور طرح ها برای یک کیس گیمینگ هم میتواند زیبا باشد و هم می تواند باعث ایجاد قابلیت های جدید در آن ها شود برای مثال سیستمی متفاوت برای خنک کردن کیس و یا چیزی شبیه به آن. ممنون از اخبار آی تی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا