Connect with us

کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X قدرتی تازه برای لپ تاپ ها

منتشر شده

در

کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X قدرتی تازه برای لپ تاپ ها

سالانه تعداد زیادی از کارت گرافیک های اکسترنال بازار آی تی توسط تولید کنندگان سخت افزار به بازار قطعات کامپیوتر معرفی می شود، از این رو کاربران توانسته اند قدرت گرافیکی لپ تاپ هایشان را افزایش دهند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی ریزر که یکی از تولید کنندگان قطعات گیمینگ می باشد به تازگی کیس کارت گرافیک اکسترنال Core X را به گیمرها معرفی کرده است؛ این داک می تواند پردازش گرافیکی لپ تاپ را به کامپیوترهای دسکتاپ تبدیل کند.

کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X

لازم به ذکر است کمپانی Razer در سال 2016 نیز مدل مشابهی از این داک کارت گرافیک اکسترنال را با نام Core v2 معرفی کرد که دارای پاور 500 واتی بود. هم اکنون کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X دارای قابلیت نصب کارت گرافیک های بزرگ بوده، که به اندازه 3 اسلات فضا را اشغال می کنند در صورتی که مدل قبلی حدود 2 اسلات برای کارت گرافیک فضا داشت، همچنین این مدل به پاور 650 واتی مجهز شده است.

داک کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X

جعبه کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X نسبت به مدل Core v2 از نظر ظاهری بسیار بزرگ بوده و به درگاه های USB، شبکه و نور پردازی ویژه Chroma RGB نیز مجهز نمی باشد، اما قیمت 200 دلاری آن می تواند بسیاری از گیمرها را جذب خود کند.

کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر

داک کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X به واسطه درگاه تاندربولت 3 به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و از طریق همین کابل امکان انتقال داده ها و نیز نیروی برق فراهم می شود.

جعبه کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X

لازم به ذکر است کمپانی ریزر پشتیبانی از لپ تاپ هایمک بوک اپل ، که از چیپست های گرافیکی AMD بهره می برند را نیز به محصول خود اضافه کرده است. کاربران می توانندکارت گرافیک های انویدیا یا AMD را که در سال 2014 به بعد تولید شده اند را در کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X تعبیه کنند.

لیست قیمت تجهیزات ماینینگ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیس کارت گرافیک ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

4 دیدگاه

  1. امیرحسین آقاجانی

    ژوئن 1, 2019 در 7:33 ب.ظ

    چطوری میشه تهیه کرد ؟
    برای مک‌بوکی که port تاندربولت داره هم چیزی هست ؟
    می‌خوام مک‌بوکمو به دوتا مانیتور وصل کنم

  2. نعیمی

    آوریل 24, 2019 در 3:47 ب.ظ

    سلام من کارت گرافیک اکسترنال میخوام که بتونم با برنامه 3Dsmax کار کنم با گرافیک 4 اما قیمتش رو نمیدونم میتونید قیمتش رو بگید؟

  3. علی

    می 23, 2018 در 2:36 ب.ظ

    کیس کارت گرافیک اکسترنال خیلی پر کاربرده اینطوری هر کیس یا لپ تای رو میشه به سیستم گیمینگ تبدیل کرد

  4. امیرعلی

    می 23, 2018 در 10:20 ق.ظ

    کیس کارت گرافیک اکسترنال ریزر Core X واقعا یکی از ایده آل ترین قطعات گیمینگ و با قیمت مناسبی که نسبت به مدل قبلی داره اکثر گیمرها می تونن این داک رو خریداری کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار