Connect with us

کیس کامپیوتر ریدمکس X08 دارای ظاهری زیبا و قیمتی ارزان

منتشر شده

در

کیس کامپیوتر ریدمکس X08 دارای ظاهری زیبا و قیمتی ارزان

کمپانی Raidmax یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر بازار آی تی محسوب می شود، این شرکت فعال که در تولید کیس کامپیوتر مهارت چشمگیری دارد به تازگی یکی دیگر از کیس های جدید خود را با نام Raidmax X08 به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرده است. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیس کامپیوتر ریدمکس X08

لیست قیمت کیس کامپیوتر

کیس کامپیوتر ریدمکس X08 دارای بدنه ای آلومینیومی و 2 پنل شیشه ای مقاوم می باشد که کاربر می تواند تمام قطعات داخلی را مشاهده کند؛ این کیس Raidmax که با آلومینیوم برش خورده طراحی شده است از نظر ظاهری به قدری زیبا و مدرن است که می تواند فروش خوبی را نسبت به سایر کیس های کمپانی ریدمکس داشته باشد.

کیس کامپیوتر ریدمکس X08

فقط سه عدد فن 120 میلیمتری نیز در فضای داخلی کیس کامپیوتر ریدمکس X08 تعبیه شده است، و کاربر می تواند به راحتی یک رادیاتور 360 در 120 میلیمتری درون کیس قرار دهد؛ پنل جلویی Raidmax X08 نیز به یو اس بی نوع 3.0 و جک HDA بهره مند شده است.

کیس ریدمکس

کیس کامپیوتر ریدمکس X08 از مادربردهایی با استاندارد ATX پشتیبانی می کند و می تواند تا تعداد هفت اسلات افزودنی برای کارتهای جانبی را فراهم کند. اتاقک نصب مادربرد فضایی برابر با نصب یک کارت گرافیک با طول 40 سانتی متر را فراهم می کند.

قیمت کیس کامپیوتر ریدمکس

از دیگر ویژگی هایکیس کامپیوتر Raidmax X08 می توان به امکان نصب خنک کننده های مایع با رادیاتورهای 360 میلی متری،پشتیبانی از 3 هارد دیسک 3.5 اینچی و 3 درایو سالید 2.5 اینچی، پشتیبانی از حداکثر 7 اسلات توسعه و پشتیبانی از خنک کننده های بادی پردازنده با ارتفاع حداکثر 15 سانتی متر اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده قیمت کیس ریدمکس X08 هم اکنون در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 189 یورو می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیس کامپیوتر ریدمکس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. سهراب خلیلی

    جولای 17, 2018 در 10:28 ق.ظ

    کیس های Raidmax عالین من کیس کامپیوتر ریدمکس SUPER VIPER از فروشگاه های آی تی بازار خریداری کردم خیلی خوبه هم از نظر ظاهری هم از نظر عملکردی که داره.

    • مینا امامی

      نوامبر 19, 2018 در 2:43 ق.ظ

      باسلام میخواستم این کیس Raidmaxقطعات بزرگترمثل مادربردوکارت گرافیک ایسوس جامیشه؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار