گجت

گلکسی بادز پرو سامسونگ رونمایی شد

در روزهای آخر نمایشگاه CES 2021 هدفون بی سیم جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو به طور رسمی رونمایی شد. شکل ظاهری این هندزفری شبیه گلکسی بادز پلاس است و در طراحی آن از گلکسی بادز لایو  هم الهام گرفته شده است. ظاهر گلکسی بادز پرو دیگر آن شکل لوبیا شکل نیست اما در طراحی آن از یک قسمت فلزی مانند بهره گرفته شده است و طبق گفته خود سامسونگ تلاش شده است که در طراحی این هندزفری بلوتوث ناحیه تماس بین گوش و ایربادز کمتر شود. محفظه شارژر گلکسی بادز پرو هم شبیه به گلکسی بادز لایو است و با قیمت 199 دلار عرضه می شود.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بادز پرو مشخص شد

لیست قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ

قابلیت های هندزفری گلکسی بادز پرو

بدون اغراق می توان گفت که گلکسی بادز پرو بهترین تجربه گوش دادن به موزیک را برای شما فراهم می آورد چرا که این هندزفری بی سیم سامسونگ مجهز به ووفر 11 میلی متر و تویتر 6.5 میلی متر می باشد. همچنین قابلیت حذف نویز و طراحی آن برای قرار گیری کامل در گوش، باعث می شود که وقتی در گوش قرار می گیرد صدای بهتری شنیده شود. حالت شنیدن صدای محیط در این هندزفری بی سیم نسبت به مدل های دیگر بهبود پید کرده است و در زمان شنیدن نویز در محیط اطراف می توان صدای نویز را تا 20 دسیبل تقویت کرد.

اگر کاربر در حال صحبت کردن با تلفن باشد ایرپادز به صورت خودکار حالت حذف نویز را بر روی محیط اطراف فعال تر می کند و صدای پخش موزیک را کاهش می دهد. این قابلیت در تعداد کمی از هندزفری های بلوتوث به کار رفته است. قدرت استفاده از میکروفون در این ایرپادز نسبت به مدل های دیگر هم تقویت شده است یعنی انتقال صدای با کیفیت تر در هنگام صحبت از طریق هندزفری.

قابلیت های هندزفری گلکسی بادز پرو

ایربادز پرو سامسونگ 3 میکروفون دارد که یکی از آنها دارای نسبت سیگنال به نویز بالاتری می باشد که باعث می شود هندزفری بتواند به شکل بهتری نویز ها را در هنگام مکالمه از محیط اطراف حذف و صدای با کیفیت تری را انتقال دهد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این هندزفری بلوتوث این است که مجهز به Wind Shield یا محافظ در برابر باد می باشد. با استفاده از این قابلیت طراحی آن به صورتی است که میزان کمتری از سطح تماس  با باد را داشته باشد و اینگونه در هنگام قرار گیری در محیط های بادی، صدای باد مکالمه را مختل نکنید یا باعث کاهش کیفیت صدا نشود.

ویژگی های فنی هندزفری گلکسی بادز پرو سامسونگ

از ویژگی های خوب گلکسی بادز پرو می توان به مقاومت آن در برابر آب و عرق اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی می توان در هنگام تمرینات شدید ورزشی هم از این هندزفری استفاده کرد. با استفاده از محفظه شارژر این هندزفری و شارژ کامل این گجت می توان تا 20 ساعت به موزیک گوش داد. اگر قابلیت حذف نویز ار هم فعال کنید این میزان به 13 ساعت شنیدن بی وقفه موسیقی می رسد.

با استفاده از گلکسی بادز پرو می توان به صورت خودکار به دستگاه های مختلف سامسونگ مثل گوشی موبایل سامسونگ و تبلت سامسونگ متصل شد. ضمن اینکه این گجت قابلیت تشخیص موقعیت سر را دارد و برای همین امکان پخش صدای فضایی را در هنگام تماشای فیلم برای کاربر فراهم می کند.

ویژگی های فنی هندزفری گلکسی بادز پرو سامسونگ

این هندزفری بلوتوث رنگ هایی شبیه و همرنگ با گوشی موبایل گلکسی اس 21 دارد و در سه رنگ مشکی، نقره ای و بنفش عرضه می شود. هم اکنون امکان پیش خرید این محصول وجود دارد اما تا یکی دو روز آینده فروش رسمی آن شروع خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی من شیائومی هستش نمیدونم این به گوشی من میخوره یا نه، با توجه به اینکه بلوتوثی هستش فکر میکنم بخوره و البته فکر کنم اینا شارژی هستن و شارژی ها خیلی خوب نیستند چون مدت زمان داره برای استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا