موبایل

گوشی آیفون 11 اپل با باتری قدرتمند رونمایی شد

تا کنون اخبار و گزارشاتی که درباره سری جدید آیفون های 2019 شرکت اپل به بیرون درز کرده، بیشتر با نوع طراحی گوشی های آیفون مرتبط بوده است. شرکت اپل همیشه سعی کرده بیشترین تمرکز خود را بر روی طراحی و ایجاد یک چارچوب منحصر به فرد و متمایز از سایر گوشی های هوشمند، بگذارد، اما مشخصات سخت افزاری نیز همیشه تا حد اندکی تغییر داشته اند.

گوشی موبایل آیفون 11 اپل رونمایی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

البته این بدین معنی نیست که اپل از به کارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین تراشه های سخت افزاری غافل بماند چرا که غول بزرگ Cupertino از همه جهات به حفظ ارزش برند خود تلاش می کند و در این راه نیز تا کنون موفق عمل کرده است. به تازگی گزارشات و اخبار جدیدی در رابطه با جدیدترین مدل از سری گوشی های آیفون شرکت اپل منتشر شده است که می تواند خریداران بیشتری را نسبت به سایر آیفون های apple جذب خود نماید.

گوشی آیفون 11 اپل 2019 متفاوت و حرفه ای :

با توجه به اینکه کمپانی اپل در بحث سخت افزار و نرم افزار آیفون های خود با دیگر گوشی موبایل ها و گجت های هوشمند همیشه در حال رقابت بوده، از این سو این شرکت قادر به رقابت با سایر گوشی های هوشمند مجهز به ظرفیت باتری بالا نیز خواهد بود. طبق گزارشات و اخبار منتشر شده، آیفون XR سال 2019 دارای باتری 3110 میلی آمپری است، در حالی که گوشی موبایل اپل آیفون  11 مجهز به یک باتری 3650 میلی آمپر ساعت شده است.

آیفون 11 اپل دارای باتری قدرتمند

شایان ذکر است آیفون XR 2018 نیز به یک باتری 2942 میلی آمپر بهره مند شده بود، در حالی که آیفون XS Max با باتری 3174 میلی آمپر عرضه شد. باتری های بزرگتر که با پردازنده های هفت نانومتری ترکیب می شوند، کاربران را قادر می سازند که عملکرد و کارایی بیشتری از گوشی های هوشمند جدید خود برای مدت زمان بیشتر نسبت به تلفن های هوشمند سال گذشته داشته باشند.

قیمت موبایل آیفون 11 جدید

شرکت اپل یکی از اولین شرکت هایی است که باتری دوگانه را بر روی گوشی هوشمند آیفون X تعبیه کرده است. از آن زمان تا کنون، جانشینان آیفون X این طراحی منحصر به فرد را حفظ کرده اند و فقط آیفون XS است که یک سلول باتری دارد؛ به طوری که کالبدشکافی آیفون ایکس اس مکس نشان داد این مدل همانند بهترین آیفون سال قبل (آیفون X) دارای دو باتری می باشد.

لیست قیمت گوشی آیفون 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تمام گوشی های اپل بی نظیرن آیفون 11 هم با داشتن همچین دوربین های قدرتمندمی تونه نظر هر خریداری رو به خودش جلب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا