Connect with us

گوشی آیفون 11 مکس اپل جدیدترین موبایل شرکت Apple

منتشر شده

در

گوشی آیفون 11 مکس اپل جدیدترین موبایل حرفه ای کمپانی Apple

با توجه به پیشرفت های ظاهری و سخت افزاری آیفون 11 انتظار می رود پرچمدار بعدی کمپانی اپل، موفقیت آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را به راحتی بدست بیاورد. اگرچه هنوز چند ماه به معرفی و عرضه جدیدترین مدل آیفون باقی مانده است اما دنیای اینترنت امروزه انبوهی از اخبار، شایعات و گزارشات آیفون های کمپانی Apple را به همراه دارند.

آیفون 11 مکس اپل جدید

لیست قیمت گوشی موبایل

به تازگی MobileFun خرده فروشی انگلستان تصاویری از قاب محافظ ساخته شده توسط Olixar را برای جانشین آیفون XS Max، که ظاهرا آیفون 11 مکس می باشد، در وب سایت خود قرار داده است، که نمایانگر آیفون 11 مکس طلایی رنگ می باشد.

جدیدترین آیفون های 2019 اپل مجهز به پورت لایتنینگ :

با توجه به تصاویر منتشر شده از نمونه محافظ جدیدترین مدل آیفون، به نظر می رسد که آیفون 11 مکس در واقع یک سیستم دوربین چند منظوره سه گانه دارد، با این تفاوت که سنسورهای دوربین با توجه به طراحی کیس محافظ در یک چارچوب مربعی مانند قرار گرفته اند؛ این طور که به نظر می رسد سنسورها به شکل V افقی تراز شده اند.

البته با توجه به این تصاویر، دکمه قطع صدا دارای یک طراحی دایره ای بوده که به سمت بالا و پایین در حرکت می باشد؛ همچنین به نظر می رسد iPhone 11 Max بر خلاف ادعاها و گزارشاتی که در رابطه با پشتیبانی از پورت USB-C منتشر شده بود، پورت لایتنینگ را کماکان در خود نگه خواهد داشت.

آیفون 11 مکس اپل دارای 3 دوربین

با توجه به گزارشات به دست آمده کمپانی اپل امسال سه مدل از آیفون های جدید خود را معرفی و به بازار موبایل عرضه خواهد کرد، که شامل یک مدل ارزان قیمت با صفحه نمایش LCD و دو مدل گران قیمت با صفحه نمایش OLED می باشد. بر اساس تصاویری که توسط خرده فروشی انگلیسی MobileFun منتشر شده، به این نکته نیز پی می بریم که آیفون 11 مکس کمی کوچک تر از آیفون اپل ایکس اس مکس است در حالی که پیش از این بسیاری از وب سایت های خبری ادعا می کردند که آیفون 11 مکس بزرگتر از آیفون ایکس اس مکس خواهد بود.

در هر صورت باید تا زمان معرفی رسمی آیفون های جدید توسط شرکت اپل منتظر ماند، اما انتظار می رود شرکت اپل همانند سال های گذشته گوشی های آیفون جدید خود را طی مراسمی در یکی از روزهای 2 الی 9 سپتامبر (شهریور 98) به علاقمندان معرفی نماید.

لیست قیمت گوشی آیفون

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار