موبایل

گوشی جدید ال جی Wing با نمایشگر قابل چرخش

کمپانی ال جی در یک اقدام نوآورانه گوشی LG Wing با نمایشگر قابل چرخش را طراحی و رونمایی کرد. این گوشی پدیده جدیدی در میان گوشی های هوشمند است و این تاکیدی بر این نکته است که ال جی هیچوقت از تولید محصولات جدید ترسی نداشته و جسارت طراحی گجت های جدید را داشته است. در سال 2013 اولین بار ال جی گوشی ال جی فلکس را به عنوان اولین گوشی نمایشگر خمیده طراحی کرد و پس از آن در سال 2015 گوشی ال جی وی 10 را تولید کرد که یک نمایشگر کوچک ثانویه هم داشت. در سال 2016 هم ال جی اولین گوشی ماژولار جهان را به بازار عرضه کرد و در نهایت امسال گوشی جدید V50 ThinQ جایگزینی برای گوشی های انعطاف پذیر گران قیمت دنیا خواهد بود. ال جی وینگ هم با ظاهری متفاوت احتمالا طرفداران زیادی را در بازار گوشی های هوشمند پیدا خواهد کرد.

ویژگی های گوشی ال جی وینگ با نمایشگر چرخان

لیست قیمت گوشی موبایل

ویژگی های گوشی LG Wing  با نمایشگر چرخان

بر اساس گزارش های منتشر شده گوشی ال جی مدل وینگ مجهز به دو نمایشگر خواهد بود که نحوه قرارگرفتن آنها کاملا متفاوت است. شاید تصور اولیه که از این گوشی به ذهن می آید چیزی شبیه گوشی های انعطاف پذیر است اما دو نمایشگر این گوشی را می توان به طور کامل چرخاند و به شکل حرف T در آورد، یعنی می توانند کاملا روی هم قرار بگیرند. در مواردی می توان از هر دو این نمایشگر ها به صورت همزمان و چند منظوره استفاده کرد. در مواردی هم میتوان از صفحه رویی به عنوان ال سی دی گوشی موبایل و از صفحه زیرین به عنوان کیبورد برای تایپ استفاده کرد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند ال جی وینگ

مشخصات فنی گوشی چرخان ال جی وینگ

طبق گزارش هایی که منتشر شده است ال جی وینگ یک نمایشگر 6.8 اینچی دارد و یک نمایشگر کوچکتر 4 اینچی. هر دو نمایشگر انحنای کمی در اطراف حاشیه ها دارند و روی هیچ کدام از نمایشگر ها ناچ یا حفره برای دوربین وجود ندارد. تراشه به کار رفته در این گوشی موبایل اسنپدراگون 765G است و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. رم گوشی 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیابایت است اما امکان دارد این گوشی با حافظه های دیگری نیز عرضه شود. گفته می شود این گوشی از اندروید 10 نیز پشتیبانی خواهد کرد ولی باید دید تا زمان رونمایی از این گوشی اندروید 11 عرضه شده است یا خیر، واینکه آیا از اندروید 11 هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. بر اساس اخبار منتشر شده قیمت گوشی ال جی وینگ در آمریکا حدود 1000 دلار قیمت گذاری شده است و تا پاییز امسال این گوشی به بازار عرضه خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ال جی خیلی خاص و متفاوت درست می کنه. اما خدایی اصلا بنظر کاربردی نمیاد انگار خیلی سنگینه این LG wine و چیزی به گوشی ساده اضافه نمیکنه آدم ترغیب بشه و بخواد خریداری کنه و صرفا جهت پشت ویترین و یه امتحان پنج دقیقه ای میارزه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا