Connect with us

گوشی ریلمی 3 آی ارزان ترین تلفن هوشمند بازار موبایل

منتشر شده

در

گوشی ریلمی 3 آی ارزان ترین تلفن هوشمند بازار موبایل

شرکت چینی Realme یکی از تولیدکنندگان گوشی موبایل است که برخلاف کمپانی های دیگر اسمارت فون های خوش قیمتی را به بازار موبایل عرضه می کند. در حال حاضر جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت نیز با نام ریلمی 3 آی به طور رسمی معرفی شده است که با بهره مند شدن به یک باتری بزرگ قدرتمند می تواند برای اکثر خریداران جزء یکی از ویژگی های خوب محسوب شود.

گوشی ریلمی 3 آی ارزان ترین موبایل

لیست قیمت گوشی موبایل

با توجه به عکس های منتشر شده گوشی موبایل Realme 3i می توان گفت: این تلفن هوشمند تقریبا شبیه گوشی ریلمی 3 است با این تفاوت که کارهای پردازشی آن بر عهده تراشه هلیو مدیاتک P60 خواهد بود؛ البته قاب پشتی آن همانند مدل های قبلی دارای برش های الماسی می باشد.

گوشی موبایل ریلمی 3 آی دارای طراحی جوان پسندانه :

صفحه نمایش 6.2 اینچی تلفن هوشمند ریلمی 3 آی از نوع اچ دی پلاس است که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود، همچنین دوربین سلفی آن در بالای نمایشگر قرار گرفته که با داشتن سنسور 13 مگاپیکسلی می تواند تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن به ثبت برساند.

دوربین اصلی موبایل ریلمی 3 آی نیز برابر با 13 مگاپیکسل بوده ولی یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4 آن را همراهی می‌ کند، همچنین وجود فلاش LED در کنار این دوربین دوگانه عکسبرداری در شب را برای کاربران آسان می سازد.

گوشی ریلمی 3 آی رونمایی شد

اسمارت فون Realme 3i در دو ظرفیت متفاوت تولید شده است و کاربر می تواند بسته به نیاز یکی از آنها (رم 3 حافظه داخلی 32- رم 4 حافظه داخلی 64 ) را انتخاب نماید، البته با کارت حافظه میکرو اس دی می ‌توانید این فضای ذخیره سازی را طبق نظر خود ارتقاء دهید.

نیرورسانی به قطعات سخت افزاری گوشی ریلمی 3i بر عهده باتری 4.230 میلی ‌آمپر ساعت بوده، و وجود چنین باتری قدرتمندی در یک موبایل میان رده می تواند بسیاری از خریداران را جذب نماید، رابط کاربری ColorOS 6 بر پایه‌ی اندروید 9 نیز از دیگر ویژگی های جدید موبایل Realme می باشد.

قیمت گوشی ریلمی 3 آی در بازار موبایل

از نظر ظاهری قاب پشتی موبایل Realme 3i دارای برش های الماسی است که با منعکس کردن نور در زاویه‌ های مختلف برای بسیاری از خریدارن جالب و جذاب خواهد بود. همچنین این گوشی جدید ریلمی قرار است در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی تا چند روز آینده راهی بازار موبایل هند شود، ولی با توجه به اینکه در دو نسخه عرضه خواهد شد، قیمت آنها متفاوت می باشد؛ بدین ترتیب قیمت نسخه‌ مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی برابر با 116 دلار و مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 145 دلار به فروش می رسد.

ا دیدگاه

  1. صنوبر

    جولای 16, 2019 در 10:38 ق.ظ

    رنگ قرمز گوشی موبایل ریلمی 3 آی واقعا معرکه ست کاش این تلفن هوشمند به بازار موبایل ایران هم عرضه می شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار