Connect with us

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو مدل پیشرفته موبایل Note 10

منتشر شده

در

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو مدل پیشرفته موبایل note 10

با توجه به خبرهای منتشر شده کمپانی بزرگ سامسونگ دو مدل از سری جدید گلکسی نوت را به بازارهای جهانی معرفی و عرضه خواهد کرد. یکی از آنها یک نسخه تضعیف شده برای بازارهای خاص است، در حالی که نسخه پیشرفته و حرفه ای گلکسی نوت 10 که Galaxy Note 10 Pro یا Galaxy Note Pro نام دارد به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

گزارشات و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که گوشی نوت 10 با هر دو پردازنده Exynos 9820 و Snapdragon 855 مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده وب سایت XDA، ممکن است یک نسخه پیشرفته چیپست در نسخه نهایی و حرفه ای نوت 10 قرار داده شود، البته گوشی Galaxy Note 10 Pro با پردازنده Exynos 9825 نیز می تواند راهی بازار موبایل شود.

مشخصات فنی جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو :

انتظار می رود این پردازنده بر روی گره EUV پیشرفته سامسونگ ساخته شود. Max Weinbech یکی از توسعه دهندگان وب سایت XDA در این باره می گوید: با توجه به اطلاعات و گزارشات منتشر شده به این نتیجه رسیدیم که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 حتما از پردازنده Exynos 9820 استفاده خواهد کرد. اما یک نسخه پیشرفته از پردازنده نیز در مدل پیشرفته و حرفه ای گلکسی نوت 10 استفاده خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو رونمایی شد

این موضوع ممکن است نشان دهد که یک تفاوت بین عملکرد و کارایی نسخه Note 10 و نسخه قدرتمند تر وجود دارد. در واقع کاربرانی که تمایل به استفاده از نهایت عملکرد و کارایی را به همراه بهره گیری از شبکه 5G دارند، می توانند نسخه Pro گلکسی نوت را خریداری کنند.

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 پرو احتمالا در ایالات متحده راه اندازی و عرضه شود، در حالی که مدل ارزان تر آن با داشتن صفحه نمایش کوچکتر در اروپا عرضه خواهد شد؛ از نظر ظاهری نیز تلفن هوشمند های سری گلکسی نوت 10 با طراحی گسترده تر نسبت به گوشی موبایل گلکسی اس S10 تولید و عرضه خواهند شد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10پرو با پردازنده اگزینوس 9820

احتمالا هر دو مدل گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 در ماه آگوست، یک ماه قبل از شروع مراسم اپل، به همگان معرفی شود. ماه های آینده، ماه های هیجان انگیزی برای علاقمندان و طرفداران سری گوشی های گلکسی نوت خواهد بود چرا که رفته رفته اخبار و گزارشات بیشتری از این پرچمدار جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

ا دیدگاه

  1. مسعود رضازاده

    ژوئن 16, 2019 در 9:55 ق.ظ

    گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو با پردازنده های حرفه ای هم نمی تونه جای آیفون های اپل رو بگیره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار