Connect with us

گوشی سامسونگ گلکسی A01 یک موبایل حرفه ای میان رده

منتشر شده

در

گوشی سامسونگ گلکسی a01 یک موبایل حرفه ای میان رده

کمپانی سامسونگ موبایل گلکسی A01 را برخلاف سایر محصولات خود، بدون هیچ تبلیغ و سروصدایی رونمایی کرد؛ تلفن هوشمند A01 که قرار است به لیست قیمت محصولات سامسونگ اضافه شود، با داشتن ویژگی های کارآمد و ظاهری مشتری پسند می تواند همانند گوشی های سری S این کمپانی به خوبی در بازار موبایل بدرخشد.

گوشی سامسونگ گلکسی a01

لیست قیمت گوشی موبایل

اغلب گوشی موبایل های سامسونگ با داشتن صفحه نمایش های با کیفیت، تصاویر خوب و واضحی را در اختیار کاربران قرار می دهند، موبایل گلکسی A01 نیز از این قضیه مستثنی نیست و با مجهز بودن به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 720+ که از نوع Infinity V ( این صفحه نمایش از نظر ساخت و ظاهر تقریبا مشابه به نمایشگر Infinity نوع U می باشد، با این تفاوت که دو لبه عرضی زائده بخش فوقانی نمایشگر آن ها زاویه ‌دار بوده و برخلاف حالت U به حالت V شکل تغییر یافته اند) است، می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

قابلیت گوشی سامسونگ گلکسی a01

طبق ویژگی های اعلام شده کارهای پردازشی موبایل گلکسی A01 توسط چیپست هشت هسته‌ای که فعلا نام آن اعلام نشده است، انجام می شود. حافظه داخلی این گوشی موبایل سامسونگ نیز برابر با 128 گیگابایت بوده که کاربر می تواند طبق نیاز خود از طریق کارت حافظه میکرو اس دی ظرفیت آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 :

البته شایان ذکر است موبایل گلکسی A01 سامسونگ با دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد گرفت، که کاربر می تواند طبق سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند. در قسمت پشتی گوشی A01 دوربین دوگانه ای جای گرفته است، که دوربین اصلی دارای سنسورهای 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و دوربین دوم نیز با سنسور 2 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.4 می توانند عکس و فیلم های با کیفیتی را به ثبت برسانند.

دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 نیز برابر با 5 مگاپیکسل بوده، که در بریدگی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. جک هدفون 3/5 میلی ‌متری به ‌همراه گیرنده رادیویی FM در بالای گوشی A01 جای گرفته اند. وظیفه نیرورسانی به قطعات سخت افزاری نیز بر عهده باتری 3000 میلی ‌آمپری ساعت خواهد بود؛ که در حال حاضر هنوز جزئیاتی در خصوص وجود قابلیت شارژر سریع اعلام نشده است.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a01

کمپانی سازنده هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ فروش و عرضه گوشی موبایل گلکسی A01 اعلام نکرده است، ولی با توجه به ظاهر و کارایی که دارد، احتمالا قیمت آن بالای 100 یورو خواهد بود؛ همچنین قرار است گوشی A01 در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در دسترس خریدارن قرار بگیرد.

لیست قیمت گوش.ی موبایل سامسونگ 

ا دیدگاه

  1. محمد

    دسامبر 19, 2019 در 10:51 ق.ظ

    اکثر تمام گوشی موبایل های سامسونگ از نظر ظاهری شبیه به هم هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند ولی عملکردشون نسبت به برند های دیگه خیلی بهتره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار