Connect with us

گوشی سامسونگ گلکسی ام 51 با باتری 7000 میلی آمپر رسما معرفی شد

منتشر شده

در

معرفی رسمی گوشی گلکسی ام 51 سامسونگ با باتری 7000 میلی آمپر

مدل جدید گوشی موبایل سامسونگ با نام Galaxy M51 به تازگی معرفی شده است که از باتری قدرتمندی پشتیبانی می کند. اطلاعات این گوشی که چند هفته پیش به بیرون درز کرده بود، حالا در یک معرفی ساده مورد تایید قرار گرفت. شایعات در مورد باتری گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی ام 51 زیاد بود اما حالا ما شاهد آن هستیم که ظرفیت باتری این گوشی هوشمند چیزی بیش تر از باتری های 5000 میلی آمپر معمول برای گوشی های میان رده است. این خبر در مورد گوشی سامسونگ گلکسی ام 51 در سایت سامسونگ آلمان به طور رسمی تایید شده است و در سکوت به طرفداران گوشی های سامسونگ معرفی شد.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی ام 51

لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی گوشی Samsung Galaxy M51

در مورد مشخصات فنی گوشی سامسونگ مدل ام 51 باید گفت این گوشی دارای رم 6 گیگابایتی است و از حافظه 128 گیگابایتی هم پشتیبانی می کند. پردازنده رم آن هشت هسته ای بوده ولی سرعت آن هنوز مشخص نیست. چیپست اصلی گوشی هم از نوع اسنپدراگون 730 خواهد بود. حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ گلکسی ام 51 در کنار گوشی قرار دارد و از حسگر اپتیکال در زیر نمایشگر در این گوشی خبری نیست. نمایشگر گوشی Samsung Galaxy M51 یک نمایشگر 6.7 اینچی امولد و دارای وضوح تصویر FHD+  می باشد. در مورد دوربین گوشی قدرتمند سامسونگ باید گفت دوربین های چهارگانه این گوشی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسل قراردارند. دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی بوده و در کل یک پکیج خوب برای تصویربرداری در این گوشی موبایل قرار دارد.

باتری قدرتمند گوشی گلکسی ام 51 سامسونگ

باتری قدرتمند گوشی گلکسی ام 51 سامسونگ

اصلی ترین مشخصه این گوشی که آن را متمایز می کند باتری 7000 میلی آمپری آن است. بر اساس اطلاعات موجود و طبق مشخصات فنی چنین باتری قدرتمندی، این گوشی موبایل می تواند تا دو روز بدون شارژ کردن، فعالیت کند. باتری موبایل با این مشخصات برای کسانی که زمان زیادی در فضایی بدون دسترسی به شارژر هستند امتیاز بزرگی محسوب می شود. در کنار این مشخصه لازم به ذکر است برای شارژ کردن آن هم نیازی نیست زمان طولانی صرف شود. فست شارژر 25 ولتی این گوشی می توان زمانی در حد گوشی های معمول دیگر (چیزی حدود یک ساعت) به شارژ حداکثری برسد. در حال حاضر این گوشی با قیمت 360 یورو پیش فروش می شود ولی از تاریخ 11 سپتامبر برای خرید به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ثنا فارابی

    سپتامبر 14, 2020 در 1:35 ب.ظ

    فکر میکنم این گوشی بهتر از a71 و هم رده هاش خواهد بود و دوربین بهتری خواهد داشت، 36 شهریور عرضه میشه و فکر کنم زود هم به ایران برسه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار